Ongezoete crossmedia campagne
Sourcy Sprankelsap is gestart met een mooie crossmedia campagne in samenwerking met Bright Magazine. Via Bright worden lezers opgeroepen hun ‘ongezoete moment’ vast te leggen op foto of video en te uploaden naar Bright/ongezoet. Tevens worden via het blad in totaal 300.000 stickers verspreid met unieke codes, waarmee je promotie kunt maken voor je inzending. Het is de bedoeling dat je op de locatie van jouw moment zo’n sticker plakt. De inzending met de meeste stemmen maakt kans om op de flessen Sourcy Sprankelsap te komen staan.
Ik ben benieuwd hoe ‘ongezoet moment’ geinterpreteerd gaat worden. De aktie is pas gestart, dus op Bright/ongezoet staan nog geen echte inzendingen.
ik denk dat de potentieele deelnemer vinden dat ze te veel actie moeten ondernemen. Of te wel kost te veel moeite
De filmpjes zijn erg leuk. Je moet er wat voor doen maar het resultaat is er dan ook naar. Ben benieuwd hoeveel mensen hieraan mee gaan doen.
Wat een origineel concept past echt bij deze tijd. Eindelijk weer eens iets anders.
Er komen steeds nieuwe filmpjes bij zie ik. Dat werkt wel goed. Het zou mooi zijn als er snel meer filmpjes bijkomen door anderen gemaakt. Overigens werken de videobanners helemaal super op de pagina’s van Bright. Ze trekken je meteen naar het filmpje. Ook ik ben heel benieuwd naar de participatie van de bezoekers.
Gerelateerde artikelen
Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!
Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!