Rich Media: Everything you need to know

30 mei 2006, 20:07

Rich Media: Everything you need to know

iMedia Connection heeft een interessante special over rich media. Wat is het, wanneer in te zetten, hoe te meten en wat zijn de kosten. Aanrader!

DoubleClick definieert rich media als “online advertising technologically enhanced by motion, sound, video or some sort of interactive element.” Het IAB stelde al in augustus 2001 standaarden op betreffende rich media advertentieformaten. Recentelijk zijn daar richtlijnen voor online videocommercials aan toegevoegd.

Marco Derksen
Partner bij Upstream

Oprichter/partner Upstream, Marketingfacts, Arnhem Direct, SportNext, TravelNext, RvT VPRO, Bestuur Luxor Live, social business, onderwijs, fotografie en vader!

Categorie
Tags

3 Reacties

    evroekel

    Met “Everything you need to know” had ik eerlijk gezegd per onderdeel een wat langer stuk verwacht. Nu een beetje summier.


    31 mei 2006 om 16:18
    media

    Wat mis je dan in het overzicht? Wellicht kunnen we dat hier aanvullen!?


    31 mei 2006 om 16:23
    evroekel

    Niet zo zeer dat ik wat mis. Wat ik bedoel is dat er wel relevante punten worden geraakt, maar per onderdeel is er niet meer dan 4 regels en twee voorbeelden. En dat dat een beetje een anti-climax is gezien de titel.


    31 mei 2006 om 16:50

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!