De kans dat…

28 juni 2006, 15:00

Reaal verzekeringen heeft een campagne waarin de kansberekening centraal staat, zoals “85,3% kans dat het tijd is voor vakantie” ter promotie van een reisverzekering. Gerrit-Jan Doornweerd vond bij YouTube een aardige variant van Bangkok Insurance op deze insteek. Volgens de gegevens bij YouTube zou de commercial diverse prijzen hebben gewonnen waaronder goud in de Asia Pacific Advertising Festival en een gouden Clio Award.

Wie zou wie nu geinspireerd hebben?

Erik van Roekel
Product Owner Chatbot bij ING

Marketingprofessional met ruime ervaring in diverse internetprojecten in de financiële dienstverlening. Passie voor social media en internet in het algemeen. Stond aan de wieg van het ING Webcare Team in 2009 en gaf er 1,5 jaar leiding aan. Was daarna één van de drivers van de social media strategie voor ING Nederland in 2012 resulterend in een nummer 1 notering in de Social Media Monitor van Social Embassy. Werkzaam geweest bij Corporate Communications van ING Groep en van daaruit betrokken bij social media op internationaal niveau. Momenteel Product owner chatbot bij ING. Blogt op persoonlijke titel bij Marketingfacts en van 2004-2014 ook op de achtergrond actief geweest voor Marketingfacts o.a. bij de techniek en de redactie.

Categorie
Tags

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!