iUpload door Forrester gekozen als beste weblogtool
Forrester Research heeft op basis van 54 criteria 9 weblogtools vergeleken en trekt de conclusie dat de weblogtool van iUpload de beste is uit de lijst (meest robuust, beste visie op toekomstontwikkeling, etc).
Weblogtools die zijn meegnomen in de evaluatie: Drupal, iUpload’s Customer Conversation System, Roller, Six Apart’s Movable Type en TypePad, Telligent Systems’ Community Server, Traction Software’s TeamPage, UserLand Software’s Manila en WordPress. In het onderzoek zijn ook interviews gehouden met gebruikers van o.a. 3M, CNET Networks, General Motors, IBM, In-Q-Tel, McDonald’s, Oracle, SAP, Time, Wells Fargo en Ziff Davis Media.
Nu we het toch over weblogtools hebben, Michiel Frackers schrijft vandaag over Vox, de nieuwste gratis weblogtool uit de stal van SixApart (ook eigenaar van TypePad, Movable Type en Live Journal). Ik heb er zelf nog niet naar kunnen kijken maar als ik het goed begrepen heb dan is Vox de eerste service die erin slaagt om een goede blogging tool te combineren met een leuk social network. Concurrentie dus voor MySpace, Hyves en andere social networks?
Wat mij bij het bekijken van Forrester’s site opvalt: WAT? $1995 betalen om slechts 15 pagina’s aan research te lezen, terwijl de conclusie al verteld wordt? Zijn er mensen die dat doen?
En dan ook nog:
Our Money-Back Guarantee
If you are not completely satisfied with your research document for any reason, you can return it for a full refund within three weeks of your online purchase.
Op het geld zijn ze dus niet uit, je kunt in 3 weken het document toch heus we kopiëren of zelfs overschrijven.. Waar komt die $1995 dan vandaan? Volgens mij kunnen ze hun onderzoeken net zo goed gratis verspreiden.
mmmm, ik wilde net overstappen op ExpressionEngine dat MF, Molblog en BMB ook gebruikt. Moet ik nog even w8ten?
Een winnaar kiezen uit de verschillende blogtools is leuk, maar ik denk dat wat het beste is ook sterk samenhangt met wat je er precies mee wilt en wie er mee moet werken.
Gerelateerde artikelen
Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!
Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!