Astronautje spelen met Richard Branson

2 oktober 2006, 10:06

Virgin baas Sir Richard Branson is met een aantal Britse televisienetwerken aan het onderhandelen over een talent scout voor astronauten. Zowel BBC als ITV zouden belangstelling hebben voor deze tigste variant op het Idols model. Zes kandidaten verzamelen zich voor een opleiding op de ontwikkellocatie van Virgin Galactic het ambitieuze project van Richard Branson dat in 2009 commercieel passagiers wil vervoeren door de ruimte.

Volgens Virgin Galactic president, Will Whitehorn, zouden de opnames beginnen in de tweede helft van 2007 wanneer Virgin de testen start met het ruimtevaartuig. Voor de kenners onder ons, de makers van deze show zou zich ergens in het midden van programma’s zoals Dr Who, Star Trek en The Krypton Factor willen positioneren. Ik ben benieuwd, misschien nog een kansje voor de huidige president van Amerika die al een gastrol had bij Startrek?

Kritische macro kijk op relevante mediaontwikkelingen en aanverwante distributietechnologie.

Categorie
Tags

4 Reacties

    evroekel

    Albert, wat is hier relevant aan voor Marketingfacts?


    2 oktober 2006 om 14:57
    amsterdamant

    Beste Erik, Maandagavondhumeur? Uit het ‘over ons’ van MF:” Feiten en cijfers afgewisseld met luchtige onderwerpen … informeert over interactieve marketing en nieuwe media.” Ik kan er persoonlijk wel relevantie aan toekennen & fijn luchtig ook 😉

    Antoinette


    2 oktober 2006 om 15:29
    evroekel

    @Ant on a mission: Kreeg gisteren even de indruk dat het luchtige onderwerpen zijn afgewisseld met feiten en cijfers, vandaar. Maar had geen last van een humeur, mocht mijn comment dat doen vermoeden 😉


    3 oktober 2006 om 01:51
    venturo

    Erik zou toch een keer door het overzichtje postings van deze blogger lopen. Soms is Marketingfacts gewoon een afspiegeling van de mensen die erop schrijven.


    3 oktober 2006 om 03:18

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!