Paul Molenaar COO Online en Media Innovatie Sanoma Uitgevers

18 oktober 2006, 11:09

Paul Molenaar COO Online en Media Innovatie Sanoma (Foto: Boris Veldhuijzen van Zanten)Zit je rustig aan het zwembad met een goed boek komt er een smsje binnen dat Paul Molenaar met ingang van 1 november is benoemd tot Chief Operations Officer Online en Media Innovatie bij Sanoma Uitgevers. Voldoende reden om een hotspot op te zoeken om dit hier te melden.

Nadat Sanoma Uitgevers eerder dit jaar bekend maakte dat print en online zouden worden gesplitst (mede om online meer ruimte te geven om zich te kunnen ontwikkelen), zal het voor velen geen verrassing zijn dat Paul Molenaar deze nieuwe functie van COO Online en Media Innovatie gaat invullen. Molenaar is daarmee verantwoordelijk voor alle online en nieuwe media activiteiten van Sanoma Uitgevers. Molenaar blijft overigens aan als Chief Executive Officer van dochteronderneming ilse media groep.

Paul, van harte gefeliciteerd en heel veel succes in de nieuwe functie!

Marco Derksen
Partner bij Upstream

Oprichter/partner Upstream, Marketingfacts, Arnhem Direct, SportNext, TravelNext, RvT VPRO, Bestuur Luxor Live, social business, onderwijs, fotografie en vader!

Categorie
Tags

2 Reacties

    Stijn Kruijssen

    Chief Operations Officer Online en Media Innovatie bij Sanoma Uitgevers. & Chief Executive Officer bij Ilse Media Groep. Ik hoop dat ze bij Sanoma grote visitekaartjes hebben! Iig gefeliciteerd en ben benieuwd naar die online ontwikkelingen.


    18 oktober 2006 om 13:32

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!