Een woord zegt meer dan duizend plaatjes

27 oktober 2006, 17:37

De nieuwe BBC World campagne spreekt tot ieder’s verbeelding.

Carl Mangold
Video Advertising & Content Producer bij Carl Mangold

Carl Mangold produceert video advertising en -content voor online marketing, van concept tot en met oplevering. Én realiseert en optimaliseert het bereik ervan, op basis van in overleg gedefinieerde KPI's. “People around the world are now watching 1.000.000.000 hours of Youtube’s incredible content every single day!” (Cristos Goodrow, Youtube) “We move towards a world where video is at the heart of all our services” (Mark Zuckerberg, 27 juli 2016) “Video is where all of media is headed right now. There is no more valuable piece of property or entity then video in the world of media at all.” (Casey Neistat, 6 sept. 2016)

Categorie
Tags

1 Reactie

    Mike van Hoenselaar

    Had ze gister inderdaad al gezien. Niet voor niets ‘Less is more’, zitten meerdere lagen in deze ad. Erg mooi gedaan.

    Iedereen wil alle feiten zwart op wit zien, BBC helpt daarbij

    Iedereen weet weinig van veel, BBC maakt het plaatje volledig

    BBC zorgt voor de kleur van het nieuws

    BBC had natuurlijk ook voor banners kunnen kiezen, voor zwart-wit foto’s, maar dan een gedeelte ervan. Alhoewel dat wel een stuk korter door de bocht was geweest.


    28 oktober 2006 om 06:18

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!