Creatieve wedstrijd voor Europese media- en creatieve bureaus

Creatieve wedstrijd voor Europese media- en creatieve bureaus

Microsoft Digital Advertising Solutions lanceert voor de derde keer de Creative Awards 2007, een wedstrijd voor media- en creatieve bureaus in België, Frankrijk, Duitsland, Italië, Nederland, Noorwegen, Spanje, Zweden, Denemarken en het Verenigd Koninkrijk. Met deze vakprijs wil Microsoft laten zien welke creatieve mogelijkheden het online medium te bieden heeft. De inzendingen worden beoordeeld door een internationale jury onder voorzitterschap van Joakim Borgstrom, Interactive Creative Director van Wieden+Kennedy in Nederland. Media- en creatieve bureaus kunnen tot 2 maart 2007 campagnes inzenden. De winnaars worden in mei 2007 bekendgemaakt.

De Creative Awards wedstrijd is een jaarlijks terugkerend evenement en was voorheen bekend als de MSN European Creative Competition. Vorig jaar waren er 255 inzendingen en was Glue London de grote winnaar. Het doel van de wedstrijd is het onder de aandacht brengen en belonen van creatief talent. Daarnaast wil Microsoft adverteerders en bureaus inspireren om het online medium op een innovatieve en voor de consument aansprekende manier te gebruiken.


Geplaatst in

Delen



Er zijn 1 reacties op dit artikel

  • In totaal zijn er 300 campagnes vanuit de hele wereld ingezonden, waarvan 29 inzendingen vanuit Nederland. De vijf campagnes vanuit Nederland die zijn genomineerd: XS4ALL Box it Up! van OER, Luchtverkeersleiding Nederland van Euro RSCG, Volvo C30 van Mindshare, Nike Joint Product eXperience van info.nl en Greenpeace van Zigt. Op 27 april zal een jury in Budapest bijeenkomen om de winnaars in de vijf verschillende categoriën aan te wijzen.

    Bekijk hier de lijst met alle genomineerden.

    geplaatst op

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.