Marketingfacts top10 februari 2007
Top 10 Marketingfacts artikelen Februari 2007
Op basis van aantal doorkliks
- Vodafone HSDPA: niet doen!
15 February 2007 | doorkliks:4665 | Carl Mangold
- Webmarketeers zijn hot!
13 February 2007 | doorkliks:2356 | Ewout Wolff
- Wat is de optimale middelenmix voor genereren sitetraffic?
01 February 2007 | doorkliks:2253 | Ton Wesseling
- Google maakt inkomende links openbaar
06 February 2007 | doorkliks:2132 | André Scholten
- Top 100 Nederlandstalige Marketing- en Communicatieblogs
01 February 2007 | doorkliks:1932 | Marco Derksen
- Rabobank.nl laat bijna 1 miljoen euro aan sitebezoek liggen
03 February 2007 | doorkliks:1740 | Marco Derksen
- Steeds meer hoogopgeleide jongeren zetten tv bij grofvuil
06 February 2007 | doorkliks:1737 | Marco Derksen
- Joost: TV-revolutie in de dop
27 February 2007 | doorkliks:1639 | Gijsbregt Brouwer
- Weblogs: machtsmisbruik & ethiek
16 February 2007 | doorkliks:1632 | Marco Derksen
- Mokkels.nl stopt na ruim 6 jaar
25 February 2007 | doorkliks:1571 | Marco Derksen
Op basis van aantal reacties
- Vodafone HSDPA: niet doen!
15 February 2007 | reacties: 96 | Carl Mangold
- Webmarketeers zijn hot!
13 February 2007 | reacties: 70 | Ewout Wolff
- Weblogs: machtsmisbruik & ethiek
16 February 2007 | reacties: 61 | Marco Derksen
- Joost: TV-revolutie in de dop
27 February 2007 | reacties: 50 | Gijsbregt Brouwer
- Top 100 Nederlandstalige Marketing- en Communicatieblogs
01 February 2007 | reacties: 47 | Marco Derksen
- Super Bowl: Brandgagement scoort big time!
08 February 2007 | reacties: 41 | Carl Mangold
- Wat is de optimale middelenmix voor genereren sitetraffic?
01 February 2007 | reacties: 41 | Ton Wesseling
- Steeds meer hoogopgeleide jongeren zetten tv bij grofvuil
06 February 2007 | reacties: 39 | Marco Derksen
- Senseo – Inspired by Startpagina
22 February 2007 | reacties: 37 | Lianne van der Kruk
- Brandgagement leeft!
20 February 2007 | reacties: 37 | Carl Mangold
Wie de afgelopen maand de 199 artikelen van Marketingfacts heeft gevolgd, zal zich niet verbazen dat ik het bijna zou betitelen als de maand van Vodafone. Schreef Carl in januari nog dat hij best blij was met de Vodafone HSDPA Expresscard. In februari adviseerde hij ons toch vooral geen HSDPA van Vodafone te nemen. De discussie die hierover los brak, bracht de posting met stip op nummer 1 in de top10 van februari. De daarmee verbonden posting van Marco over Machtsmisbruik en ethiek van weblogs leverde eveneens veel reacties op over scheiding van redactie en commercie en de vraag of adverteerders zich zouden moeten mengen in publieke discussies. Al met al een boeiende case die inmiddels ook de Marketingfacts top10 all time is binnengedrongen! Deze maand Carl maar eens vragen om een update want ‘t is wat stil geworden.
Ook opvallend is de nummer 4 positie o.b.v. aantal reacties; Gijsbregt heeft met zijn artikel Joost: TV-revolutie in de dop in slechts 2 dagen tijd de top 10 bereikt dankzij veel inhoudelijke reacties en verzoeken tot invites.