Marketingfacts top10 februari 2007

1 maart 2007, 05:00

Top 10 Marketingfacts artikelen Februari 2007

Op basis van aantal doorkliks

  1. Vodafone HSDPA: niet doen!

    15 February 2007 | doorkliks:4665 | Carl Mangold

  2. Webmarketeers zijn hot!

    13 February 2007 | doorkliks:2356 | Ewout Wolff

  3. Wat is de optimale middelenmix voor genereren sitetraffic?

    01 February 2007 | doorkliks:2253 | Ton Wesseling

  4. Google maakt inkomende links openbaar

    06 February 2007 | doorkliks:2132 | André Scholten

  5. Top 100 Nederlandstalige Marketing- en Communicatieblogs

    01 February 2007 | doorkliks:1932 | Marco Derksen

  6. Rabobank.nl laat bijna 1 miljoen euro aan sitebezoek liggen

    03 February 2007 | doorkliks:1740 | Marco Derksen

  7. Steeds meer hoogopgeleide jongeren zetten tv bij grofvuil

    06 February 2007 | doorkliks:1737 | Marco Derksen

  8. Joost: TV-revolutie in de dop

    27 February 2007 | doorkliks:1639 | Gijsbregt Brouwer

  9. Weblogs: machtsmisbruik & ethiek

    16 February 2007 | doorkliks:1632 | Marco Derksen

  10. Mokkels.nl stopt na ruim 6 jaar

    25 February 2007 | doorkliks:1571 | Marco Derksen

Op basis van aantal reacties

  1. Vodafone HSDPA: niet doen!

    15 February 2007 | reacties: 96 | Carl Mangold

  2. Webmarketeers zijn hot!

    13 February 2007 | reacties: 70 | Ewout Wolff

  3. Weblogs: machtsmisbruik & ethiek

    16 February 2007 | reacties: 61 | Marco Derksen

  4. Joost: TV-revolutie in de dop

    27 February 2007 | reacties: 50 | Gijsbregt Brouwer

  5. Top 100 Nederlandstalige Marketing- en Communicatieblogs

    01 February 2007 | reacties: 47 | Marco Derksen

  6. Super Bowl: Brandgagement scoort big time!

    08 February 2007 | reacties: 41 | Carl Mangold

  7. Wat is de optimale middelenmix voor genereren sitetraffic?

    01 February 2007 | reacties: 41 | Ton Wesseling

  8. Steeds meer hoogopgeleide jongeren zetten tv bij grofvuil

    06 February 2007 | reacties: 39 | Marco Derksen

  9. Senseo – Inspired by Startpagina

    22 February 2007 | reacties: 37 | Lianne van der Kruk

  10. Brandgagement leeft!

    20 February 2007 | reacties: 37 | Carl Mangold

Wie de afgelopen maand de 199 artikelen van Marketingfacts heeft gevolgd, zal zich niet verbazen dat ik het bijna zou betitelen als de maand van Vodafone. Schreef Carl in januari nog dat hij best blij was met de Vodafone HSDPA Expresscard. In februari adviseerde hij ons toch vooral geen HSDPA van Vodafone te nemen. De discussie die hierover los brak, bracht de posting met stip op nummer 1 in de top10 van februari. De daarmee verbonden posting van Marco over Machtsmisbruik en ethiek van weblogs leverde eveneens veel reacties op over scheiding van redactie en commercie en de vraag of adverteerders zich zouden moeten mengen in publieke discussies. Al met al een boeiende case die inmiddels ook de Marketingfacts top10 all time is binnengedrongen! Deze maand Carl maar eens vragen om een update want ‘t is wat stil geworden.

Ook opvallend is de nummer 4 positie o.b.v. aantal reacties; Gijsbregt heeft met zijn artikel Joost: TV-revolutie in de dop in slechts 2 dagen tijd de top 10 bereikt dankzij veel inhoudelijke reacties en verzoeken tot invites.

Erik van Roekel
Product Owner Chatbot bij ING

Marketingprofessional met ruime ervaring in diverse internetprojecten in de financiële dienstverlening. Passie voor social media en internet in het algemeen. Stond aan de wieg van het ING Webcare Team in 2009 en gaf er 1,5 jaar leiding aan. Was daarna één van de drivers van de social media strategie voor ING Nederland in 2012 resulterend in een nummer 1 notering in de Social Media Monitor van Social Embassy. Werkzaam geweest bij Corporate Communications van ING Groep en van daaruit betrokken bij social media op internationaal niveau. Momenteel Product owner chatbot bij ING. Blogt op persoonlijke titel bij Marketingfacts en van 2004-2014 ook op de achtergrond actief geweest voor Marketingfacts o.a. bij de techniek en de redactie.

Categorie
Tags

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!