Interactive Marketing Channels To Watch In 2007

Interactive Marketing Channels To Watch In 2007

Interactive Marketing Channels To Watch In 2007

Evenals vorig jaar heeft Forrester Research een onderzoek gedaan naar de inzet van interactieve marketingkanalen onder 170 Amerikaanse interactive marketeers. De resultaten van dit onderzoek zijn gepubliceerd in het rapport ‘Interactive Marketing Channels To Watch In 2007’.

Belangrijkste conclusie uit het onderzoek: marketeers vertrouwen nog steeds op bewezen kanalen als email, search en in iets mindere mate display ads. Social media is in opkomst maar wordt nog steeds beperkt ingezet. De ondervraagden hebben twijfels bij de (marketing)mogelijkheden van mobile marketing, in game advertising en virtuele omgevingen (zoals Second Life). Belangrijkste drempel om nieuwe kanalen te gebruiken is vooral onvoldoende bewijs dat het werkt door o.a. onderbouwde case studies.


Geplaatst in

Delen



Er zijn 3 reacties op dit artikel

  • Schitterend doch niet verrassend. Wat mij minimaal evenveel interesseert als bovenstaande cijfers, is de verhouding online/offline. Ofwel, hoeveel kunnen alle bovenstaande kanalen samen nu afsnoepen van TV, print en outdoor.

    geplaatst op
  • Fascinerend toch die (Forrester) rapporten..

    2006:

    Marketers Are Eager To Try New Tactics . . .

    * But Most Test The Water Before Diving In

    * Media Companies Experiment Most Aggressively

    2007:

    Marketers Stick With What They Know

    * Experimentation Still Makes Marketers Skittish

    * Marketers Want Proof Before Trying New Things

    Lijkt er op dat er wat teleurstellingen te verwerken zijn geweest in 2006..

    geplaatst op
  • Marco, blijf je nu nog steeds bij je standpunten aangaande e-mail marketing? ;-)

    geplaatst op

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.