Carl Mangold
AI-specialist met de focus op veiligheid bij Carl Mangold
Carl Mangold is een expert op het gebied van kunstmatige intelligentie (AI), met de focus op het veilig en ethisch verantwoord inzetten van deze technologie.
In de loop van zijn carrière heeft Carl de evolutie van AI in marketing van dichtbij meegemaakt. Waar AI aanvankelijk vooral werd ingezet om prospects te herkennen en segmenteren op basis van hun klik- en koopgedrag, heeft de technologie zich inmiddels ontwikkeld tot een krachtig middel dat (klant-)communicatie over de volledige breedte kan ondersteunen of zelfs vervangen.
Stonden ethiek en privacy altijd centraal bij de toepassing van AI voor geautomatiseerde klantsegmentatie, met de opkomst van generatieve AI zijn veiligheid en betrouwbaarheid nog belángrijker thema's geworden. Carl zet zich in om bedrijven te begeleiden bij het verantwoord implementeren van AI-oplossingen die niet alleen efficiëntie en klanttevredenheid verhogen, maar ook voldoen aan de hoogste ethische en veiligheidsstandaarden.
Met zijn diepgaande kennis van AI en zijn toewijding aan veilige praktijken, helpt Carl organisaties de balans te vinden tussen innovatie en verantwoordelijkheid. Zijn werk draagt bij aan het creëren van betrouwbare AI-systemen die zowel de bedrijfsdoelen als de belangen van klanten dienen.
Dit is wel een hele flexibele religie.
Tsja… Ik riep altijd al dat theologie de beste marketing opleiding was 😛
Hoe denkt het Vaticaan eigenlijk over Co creation en user generated content?
Over co-creatie en user generated content is God heel duidelijk, Bram:
Hij heeft slechts zes dagen uitgetrokken voor het in elkaar knutselen van ons complete heelal, nam op de zevende dag vrij, verzuchtte “Weet je wat? Het is wel goed zo” en stortte zich vol goede moed op zijn volgende project.
Eén dag daarvoor had Adam Hem om een vrouw gevraagd, iets wat Hij zelf in eerste instantie vergeten was. En die was zó slecht gelukt dat ze prompt van een verkeerde boom begon te eten. Nu kwam dat ‘m goed uit, want eigenlijk was slechts een klein driehoekje tussen de Eufraat en de Tigris – het paradijs – echt klaar; de rest van de aarde lag er nogal rommelig en ontgonnen bij. En het eten van die appel gaf ‘m een goed excuus om die mensen er maar eens op uit te sturen, om de boel zélf af te laten maken.
Later sprak Hij nog eens specifiek de woorden “Gaat heen en vermenigvuldig u”, voor degenen die het nog niet helemaal snapten.
De schepping van User generated content en Co creation gaat dus eigenlijk gewoon over… Eh…Sex?
Tjonge Carl,
Je frustraties t.a.v. religie, jodendom en alles wat daar omheen hangt zitten wel diep hè? Volgens mij zijn er andere blogs die beter passen bij het uiten van deze gedachten dan een serieus blog als MF….
@Wilbert Jodendom? Frustraties? Huh? Religie? Welk blog zit jij dan te lezen? Ik hoor scherts en satire over de corporate story telling. Carl heeft het met net zoveel respect over de onstaanspitch van, pak hem beet, Microsoft. Je moet wel bij het topic blijven, hoor. Gaat over marketing. Dan kan er dus geen misverstand zijn over de exegese van Carls woorden. 😉
@ Bram,
Begrijp je reactie. Gaat ook niet alleen over deze posting. Mijn punt is dat dit geen marketing is. Dar kunnen we van mening over verschillen, maar daarover discussieren is m.i. te veel off topic.
@Wilbert: Bedoel je dat dit …
… geen marketing (= market getting) is?
Het Vaticaan noemt het een zaak van “pastorale urgentie”. De rest van de tekst staat niet tussen aanhalingstekens en lijkt me dus niet geciteerd uit documenten van het vaticaan. Begrijp me niet verkeerd, ik ben niet katholiek, en vindt het handelen van de katholieke kerk in veel gevallen laakbaar.
Het valt me gewoon op dat er vaker dit soort posts uit jouw mouw komen met een heel duidelijk persoonlijke en negatieve kleuring. Hoewel het een grijs gebied is en we daar over kunnen discussieren is het mijn persoonlijke mening dat MF niet hiervoor gebruikt zou moeten worden..
@Carl Je blijft een vuige ketter. Branden zul je! Minder satire en columnesque stoerdoenerij op MF. Er komen al zo weinig meisjes. En dat komt allemaal door jou! Gewoon brandgagement stukjes schrijven over product marketing en een klein juutje van web 2.0. Grijze gebieden beetje bezoedelen met persoonlijke en negatieve kleuring?! Ben je daar helemaal gek geworden? Slaande ruzie op de volgende barbecue. Ik weet je te vinden jongen! En ook geen satire meer!!!
Zeg eh, ik ben gedoopt hoor! ’t Is maar dat je het weet.
En ’t bewijsje daarvan bewaar ik zorgvuldig, voor ’t geval die regeling hierboven onverhoopt weer ingetrokken wordt 😉
@Carl scannen en publiceren. Ik wil bewijs..
@Carl jaja 😉
P.S. ziet er gezellig uit brrr
Gerelateerde artikelen
Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!
Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!