CCCP.COM wordt een COMRAD met een snor

15 mei 2007, 06:27

Productiemaatschappij CCCP.com, onder andere bekend van campagnes zoals Grolsch en Heineken Zero, heeft zijn naam per vandaag veranderd in COMRAD. En om hun nieuwe naam en identiteit in te luiden, zijn ze met een snorrencampagne begonnen.

Opvallend onderdeel van de nieuwe identiteit is dus een snor en oplettende reclamebureau’s hebben in hun directe omgeving al een aantal nieuwe snorren gezien.

Daarnaast zijn er op www.comrad.nl verschillende commercials en films opgesierd met de meest vreemde snorren. Originele insteek voor een campagne, dus met die aandacht voor de naamsverandering zit het vast wel snor 🙂

Jason Simmonds
Innovatie Specialist bij coming soon

>> Wie is Jason? <> https://www.tribethinking.com <> jason@tribethinking.com <<

Categorie
Tags

14 Reacties

    Jonathan Marks

    UPC logo reminds me of a Venus Fly Trap. Once you subscribe you’re locked into our walled garden. Very sinister.


    15 mei 2007 om 06:47
    mangold

    En weet iemand ook waaróm ze hun naam hebben veranderd?


    15 mei 2007 om 07:01
    Jason Simmonds

    Wat ik heb begrepen is dat er altijd veel verwarring is geweest tussen CCCP.tv en CCCP.com,

    de naamsverandering is dus ingegeven om hier een einde aan te maken.


    15 mei 2007 om 07:07
    ssmeding

    Jammer dat de site nog niet af is.


    15 mei 2007 om 07:12
    jeroen borst

    Inderdaad een leuke naam. Dat is precies de reden waarom wij de naam Comrads als naam van onze nieuwe marketing services organisatie hebben gekozen. Comrads is ontstaan uit een fusie tussen 4 bestaande bedrijven met ieder een eigen discipline op marketing services gebied. Comrads was al sinds 10 jaar de naam van een van deze bedrijven. http://www.comrads.nl


    15 mei 2007 om 09:36
    jeroen borst

    Inderdaad een leuke naam. Dat is precies de reden waarom wij de naam Comrads als naam van onze nieuwe marketing services organisatie hebben gekozen. Comrads is ontstaan uit een fusie tussen 4 bestaande bedrijven met ieder een eigen discipline op marketing services gebied. Comrads is sinds 10 jaar de naam van een van deze bedrijven.

    http://www.comrads.nl


    15 mei 2007 om 09:41
    koningwoning

    Raar dat ze dat met bestaande commercials doen.

    Ook zie ik er eigenlijk niet de toegevoegde waarde van op een commercial.

    Hij wordt er niet beter/duidelijker/leuker ofzo van.

    Tel daarbij op dat dit toch al wel redelijk gedaan is (Fight Cancer eind januari) en je ziet dat dit niet wat mij betreft de analen in gaat als de meest geslaagde campagne…… verre van zelfs.


    15 mei 2007 om 12:07
    Tim Molendijk

    Ik sluit me aan bij Carl; waaróm hebben ze hun naam veranderd?

    Het merk CCCP.tv had bij mij een zeer goed imago en uitstraling en ik vind het nog altijd een sterke naam voor een (fris en onconventioneel) reclamebureau. Bovendien is je naam wijzigen niet niks, daar moeten gegronde redenen voor zijn. Iemand?


    15 mei 2007 om 17:44
    Jason Simmonds

    @ Tim & Carl: Wat ik heb begrepen is dat er altijd veel verwarring is geweest tussen CCCP.tv en CCCP.com en de naamsverandering is dus ingegeven om hier een einde aan te maken.


    15 mei 2007 om 18:25
    Jason Simmonds

    CCCP.tv blijft dus gewoon bestaan


    15 mei 2007 om 18:27
    koningwoning

    die Versace is helemaal spot on…. nu kun je dan elke keer als je een snor tekent (op een advertentie of niet) denken “hee… dat lijkt wel CCCP.com”

    Voor degene die dat niet door had…. dit is cynisch


    16 mei 2007 om 14:12

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!