Luuk Ros nieuwe hoofdredacteur MarketingTribune

Luuk Ros nieuwe hoofdredacteur MarketingTribune

Met ingang van 1 juli is Luuk Ros de nieuwe hoofdredacteur van MarketingTribune. Ros is momenteel hoofdredacteur van Telecommerce, een uitgave van Beerens Business Press. Luuk Ros neemt de taken over van Friso Liesker, die na het vertrek van Fred Sengers, momenteel waarnemend hoofdredacteur van MarketingTribune is. Onlangs werd bekend dat MarketingTribune met ingang van 1 juni van Reed Business over gaat naar Lenthe Publishers.

Vandaag gelezen in MarketingTribune maar al eerder voorbij zien komen op Molblog.


Geplaatst in

Delen



Er zijn 0 reacties op dit artikel

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.