Marketingfacts nieuwe sponsor Spyker F1 team?

4 juli 2007, 13:12

{title}

Marketingfacts wordt wellicht de nieuwe sponsor van het Spyker Formule 1 team, tenminste we maken een kans om het te worden;-) Leaseplan, officiële sponsor van het Spyker team, stelt haar sponsorpositie op beide auto’s ter beschikbaar voor de Grandprix van China op 7 oktober.

Elke ondernemer die via www.nieuwesponsorf1.nl meedoet aan de actie, maakt kans op offciële Spyker Formule 1 Merchandise of een van de VIP arrangementen op het racecircuit van Zandvoort. De winnaar zet niet alleen zijn logo op beide auto’s, maar kan tijdens de GP van Shanghai ook rekenen op wereldwijde aandacht voor zijn bedrijf. Leuke aktie, ontwikkeld door Viral Creations, met mijn favoriete F1-verslaggever Olav Mol in de hoofdrol. (via: heelhelder.nl)

Erik van Roekel
Product Owner Chatbot bij ING

Marketingprofessional met ruime ervaring in diverse internetprojecten in de financiële dienstverlening. Passie voor social media en internet in het algemeen. Stond aan de wieg van het ING Webcare Team in 2009 en gaf er 1,5 jaar leiding aan. Was daarna één van de drivers van de social media strategie voor ING Nederland in 2012 resulterend in een nummer 1 notering in de Social Media Monitor van Social Embassy. Werkzaam geweest bij Corporate Communications van ING Groep en van daaruit betrokken bij social media op internationaal niveau. Momenteel Product owner chatbot bij ING. Blogt op persoonlijke titel bij Marketingfacts en van 2004-2014 ook op de achtergrond actief geweest voor Marketingfacts o.a. bij de techniek en de redactie.

Categorie
Tags

10 Reacties

    mangold

    Leuk gedaan!

    Maar eh… vijf fouten in de titelbalk?

    LeasePlan, Wordt jij de nieuwe hoofsponsor van de Spyker Formula 1

    – Komma moet weg.

    – Wordt moet zonder ’t’.

    – Hoofsponsor mist een ‘d’.

    – Formula moet met een ‘e’.

    – Vraagteken mist.

    … en eigenlijk moet ook ‘de’ nog in ‘het’ worden veranderd, en ’team’ worden toegevoegd.


    4 juli 2007 om 14:04
    PaulH

    Ai. Snel medium, gelukkig ook snel weer aangepast. Dank Carl, Bijna Juf Ingrid in mijn nek gehad 😉


    4 juli 2007 om 14:23
    Sander

    Tja en als je je met zo’n snel medium bezig houdt dan is het up 2 date houden ook wel belangrijk, het overzicht van de eerstvolgende grand prix loopt nu al achter aangezien 1/7 al geweest is en de uitslagen bekend zijn…


    4 juli 2007 om 15:11
    Jean-Paul

    Test gedaan met ons logo (dan heeft ZOOOF eindelijk een passende naam :-)), ziet er goed uit maar ik kreeg nergens een veld om een slagzin in te vullen, mis ik iets?


    5 juli 2007 om 05:57
    Emiel Kamzol

    Ik vind de cup-a-soup actie geslaagder. Mooi zo’n gratis cursus nederlands.


    5 juli 2007 om 06:00
    Peter Bonjernoor

    Waarom moet ik nou weer verplicht een ‘vriend’ opgeven? Zodat anderen ongevraagd gespamd kunnen worden? Doei!


    5 juli 2007 om 06:41
    bn

    Nooit aan beginnen. Het slechtste waar je op dit moment ik kan investeren is spyker.

    Ik zou niet eens mijn logo willen op een spyker F1.


    5 juli 2007 om 07:13
    Peter Davelaar

    Leuke actie, al is spyker inderdaad ook niet mijn eerste keus 🙂


    5 juli 2007 om 08:38
    Cecile

    Even een berichtje (en vraagjes) aan Carl Mangold. Waarom zou die komma weg moeten? Waarom moet Formula met een ” e ” (formule is gewoon formula in het Engels)? “Vraagteken mist” is volgens mij niet bepaald goed Nederlands. “Ik mis een vraagteken” of “Vraagteken ontbreekt” zou volgens mij wel goed zijn. Iets “mist” niet, maar “wordt vermist”. Nee, Carl, jouw opmerkingen noem ik: “spijkers op laag water zoeken”.


    10 augustus 2007 om 09:52

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!