Met 200 km/u de BMW showroom door

11 juli 2007, 07:59

Kijk, dit is nou nog ‘ns lekker proefrijden: zonder benzineverbruik, bekeuringen en/of schade effe checkuh hoe hard je zo’n BMW-tje M3 door de bocht kunt trekken:

(…) While all the other websites and magazines are just giving you a short review of the new BW M3, AutoSpies.com is giving YOU an actual drive in the M3. Granted, it’s a simulator, but we guarantee that you will LOVE this! (…)

Carl Mangold
AI-specialist met de focus op veiligheid bij Carl Mangold

Carl Mangold is een expert op het gebied van kunstmatige intelligentie (AI), met de focus op het veilig en ethisch verantwoord inzetten van deze technologie. In de loop van zijn carrière heeft Carl de evolutie van AI in marketing van dichtbij meegemaakt. Waar AI aanvankelijk vooral werd ingezet om prospects te herkennen en segmenteren op basis van hun klik- en koopgedrag, heeft de technologie zich inmiddels ontwikkeld tot een krachtig middel dat (klant-)communicatie over de volledige breedte kan ondersteunen of zelfs vervangen. Stonden ethiek en privacy altijd centraal bij de toepassing van AI voor geautomatiseerde klantsegmentatie, met de opkomst van generatieve AI zijn veiligheid en betrouwbaarheid nog belángrijker thema's geworden. Carl zet zich in om bedrijven te begeleiden bij het verantwoord implementeren van AI-oplossingen die niet alleen efficiëntie en klanttevredenheid verhogen, maar ook voldoen aan de hoogste ethische en veiligheidsstandaarden. Met zijn diepgaande kennis van AI en zijn toewijding aan veilige praktijken, helpt Carl organisaties de balans te vinden tussen innovatie en verantwoordelijkheid. Zijn werk draagt bij aan het creëren van betrouwbare AI-systemen die zowel de bedrijfsdoelen als de belangen van klanten dienen.

Categorie
Tags

9 Reacties

    Marc

    Lekker kort.


    11 juli 2007 om 09:06
    Flitter Blog

    Euhm, oke!


    11 juli 2007 om 09:15
    Zoekmachine Blog

    Altijd leuk die bewegende beelden 🙂


    11 juli 2007 om 09:37
    Jos van Liempd

    Carl, je rijdt zelf geen BMW? Denk ik (en hoop ik voor je, zoals verderop zal blijken) althans, want een BMW heeft (tenzij het plotseling veranderd is) geen voorwielaandrijving. Dus die kun je (zeker een ‘M’) beter niet te hard door de bocht ’trekken’. Met achterwielaandrijving door de bocht, dat moet je volgens mij ‘inremmend’ doen: hard op de bocht af, heeeel kort voor de bocht ff remmen en pas na de helft van de bocht weer gassen. Althans, zo deed ik het, toen ik nog niet zo veel overgevoelige passagiers c.q. bekeuringen had.

    Nadeel van die simulator lijkt me overigens ook dat je niet kunt voelen met je heupbotten wat je doet, en ook dat is typisch iets voor de BMW-ervaring (o.m. dankzij die perfecte 50-50 gewichtsverdeling), je voelt met je zitvlak de auto al bij de eerste mm uitbreken (itt de wat ‘comfortablere’ reisvoitures. Oeps, ben ik ineens een Co-expert/docent geworden, qua gagement 😉


    11 juli 2007 om 10:54
    schief

    Bij MediaPlaza ooit iets vergelijkbaars gezien, in iets simpelere uitvoering, waarbij je in een echte auto een computerspel bedient. Goed uitgevoerd, maar vergeten wie dat waren. Weet iemand dat?


    11 juli 2007 om 11:11
    mangold

    @Jos: Ahaaa, een kenner 😉

    Ik rijd inderdaad geen BMW, maar een Opel Tigra Twintop Sport. Met voorwielaandrijving. Maar ik heb toch ook een hele tijd Mazda MX5 gereden, en had dus moeten weten dat achterwielaandrijving nooit ’trekt’. Mijn excuses voor het confusement 😉


    11 juli 2007 om 11:20
    Jos van Liempd

    @Carl: Haha.. alleen maar blij dat je mijn bezorgdheid voor je fysieke welzijn ter harte neemt ;-). Enne, neuh, niet echt een kenner, maar ik zag vanmorgen je reactie op Adfoblog n.a.v. UGC, waarin je die drie tiepjes op een rijtje zet. Ik kon het niet laten je hier een voorbeeld te geven van hoe sterk engagement met een brand kan zijn, als ook nog eens (mijn stokpaardje) alles ‘zo mooi klopt’, in dit geval vanwege die echt enorm simpele maar oh-zo met de experience matchende slogan die BMW jaren hanteerde: Maakt Autorijden Geweldig 🙂


    11 juli 2007 om 12:49
    Robert

    ha, formule 1 😉


    11 juli 2007 om 17:04
    schief

    @ David, Ja! Dank.


    12 juli 2007 om 04:54

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!