Internet biedt Apple de helpende klant

9 augustus 2007, 10:53

Ieder bedrijf heeft een klantenkring, en in elke klantenkring vind je wel een creatieve en pro-actieve geesten terug. Apple’s iPhone-gebruiker ‘lonelysandwitch’ is een mooi voorbeeld van zo’n klant. En op iLounge vind je er nóg een hele mik. Raar dat Apple nog geen ‘brandgagement’-programma heeft, dat deze creatieve klanten expliciet uitnodigt om hun wensen en ideeën met Apple te delen…

P.S.: Check ook Apple’s eigen iPhone demo en uitleg-filmpjes.

Carl Mangold
AI-specialist met de focus op veiligheid bij Carl Mangold

Carl Mangold is een expert op het gebied van kunstmatige intelligentie (AI), met de focus op het veilig en ethisch verantwoord inzetten van deze technologie. In de loop van zijn carrière heeft Carl de evolutie van AI in marketing van dichtbij meegemaakt. Waar AI aanvankelijk vooral werd ingezet om prospects te herkennen en segmenteren op basis van hun klik- en koopgedrag, heeft de technologie zich inmiddels ontwikkeld tot een krachtig middel dat (klant-)communicatie over de volledige breedte kan ondersteunen of zelfs vervangen. Stonden ethiek en privacy altijd centraal bij de toepassing van AI voor geautomatiseerde klantsegmentatie, met de opkomst van generatieve AI zijn veiligheid en betrouwbaarheid nog belángrijker thema's geworden. Carl zet zich in om bedrijven te begeleiden bij het verantwoord implementeren van AI-oplossingen die niet alleen efficiëntie en klanttevredenheid verhogen, maar ook voldoen aan de hoogste ethische en veiligheidsstandaarden. Met zijn diepgaande kennis van AI en zijn toewijding aan veilige praktijken, helpt Carl organisaties de balans te vinden tussen innovatie en verantwoordelijkheid. Zijn werk draagt bij aan het creëren van betrouwbare AI-systemen die zowel de bedrijfsdoelen als de belangen van klanten dienen.

Categorie
Tags

2 Reacties

    mgvandenbroek

    “Thanks for watching. I love you.” Prachtig! Goede muziekkeuze, ook. Erg strakke video.


    9 augustus 2007 om 11:11
    com. vd media

    Geen nieuwswaarde. Apple sluikreclame.


    9 augustus 2007 om 22:01

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!