Ook Mitsubishi lanceert digitaal magazine

5 oktober 2007, 12:39

Na Bomvol, van bol.com, lanceert ook Mitsubishi een digitaal magazine. Het magazine draait om de Mitsubishi Outlander en heeft de naam ‘Keep on Wondering’ gekregen.

Op tientallen punten in het magazine worden gegevens van de lezer gevraagd, die tijdens de resterende leestijd onthouden worden. Na afloop van het lezen wordt een e-mailuiting verzonden, waarbij de inhoud ingevuld wordt op basis van het kijk- en klikgedrag van de lezer. Het uiteindelijke doel is natuurlijk het genereren van proefritten. Die aanvragen worden netjes verdeeld onder de dealers op basis van geografische kenmerken. Het magazine zal in meerdere landen uitgerold worden, waarbij Nederland het eerste land is. Ik heb Mitsubishi inmiddels gevraagd om de resultaten met ons te delen.

Ook dit magazine is ontwikkeld door het trio Born05 (design), Readershouse / Hearst (content) en E-Village (techniek).

Robert de Boer
eigenaar bij Lead Today

Robert de Boer is oprichter van Lead Today (voorheen New Kitd), een bureau voor online leadgeneratie. Lead Today heeft één doel: leads genereren op uw website. Veel mensen bezoeken en verlaten een website zonder er iets te doen of achter te laten. Lead Today pakt dit probleem aan. Een mix van techniek, vormgeving, content en redactie verandert anonieme websitebezoekers in gekwalificeerde leads. Met onze modulaire aanpak kunt u leadgeneratie stap voor stap integreren in uw bestaande website of een compleet nieuwe website bouwen. Robert de Boer studeerde Bedrijfskundige Informatica en vulde deze opleiding aan met de Post HBO CRM opleiding (Beeckestijn Business School). Eerder werkte hij voor bureau's als Lectric, E-Village en Branddoctors. In 2006 werd hij onderscheiden met de DeMeter Award 2006, een vakprijs voor 'aanstormend marketingtalent'. Hij is tevens bestuurslid bij DeMeter, met innovatie als portefeuille, en was een van de initiefnemers van Resultblog, hét weblog over direct-marketing.

Categorie
Tags

2 Reacties

    media

    Ziet er erg goed uit, moeten ze zeker ook insturen voor de SpinAwards.

    Je suggereert dat er na afloop een email wordt verzonden maar dat was bij mij niet geval. Althans, ik ben er doorheen gelopen en heb aan het eind het magazine gesloten. Niets vraag of ik ook een email wil ontvangen!?


    6 oktober 2007 om 05:25
    Jorg

    Erg mooi gedaan. Ik heb enkel mijn gegevens ingevuld tijdens het personaliseren van de auto. Wat ik na een bezoekje aan fiat500.com wat het andere uiterste is, iets te mager vond in deze presentatie. Ik kreeg zojuist een mail met uitnodiging voor een proefrit.


    6 oktober 2007 om 15:09

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!