• E-mail
    wordt gesponsord door

Ook Mitsubishi lanceert digitaal magazine

Ook Mitsubishi lanceert digitaal magazine

Na Bomvol, van bol.com, lanceert ook Mitsubishi een digitaal magazine. Het magazine draait om de Mitsubishi Outlander en heeft de naam ‘Keep on Wondering’ gekregen.

Op tientallen punten in het magazine worden gegevens van de lezer gevraagd, die tijdens de resterende leestijd onthouden worden. Na afloop van het lezen wordt een e-mailuiting verzonden, waarbij de inhoud ingevuld wordt op basis van het kijk- en klikgedrag van de lezer. Het uiteindelijke doel is natuurlijk het genereren van proefritten. Die aanvragen worden netjes verdeeld onder de dealers op basis van geografische kenmerken. Het magazine zal in meerdere landen uitgerold worden, waarbij Nederland het eerste land is. Ik heb Mitsubishi inmiddels gevraagd om de resultaten met ons te delen.

Ook dit magazine is ontwikkeld door het trio Born05 (design), Readershouse / Hearst (content) en E-Village (techniek).


Geplaatst in

Delen

0
0


Er zijn 2 reacties op dit artikel

  • Ziet er erg goed uit, moeten ze zeker ook insturen voor de SpinAwards.

    Je suggereert dat er na afloop een email wordt verzonden maar dat was bij mij niet geval. Althans, ik ben er doorheen gelopen en heb aan het eind het magazine gesloten. Niets vraag of ik ook een email wil ontvangen!?

    geplaatst op
  • Erg mooi gedaan. Ik heb enkel mijn gegevens ingevuld tijdens het personaliseren van de auto. Wat ik na een bezoekje aan fiat500.com wat het andere uiterste is, iets te mager vond in deze presentatie. Ik kreeg zojuist een mail met uitnodiging voor een proefrit.

    geplaatst op

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.