DNA2008, een interessant initiatief

30 november 2007, 19:22

Ik maak op dit forum graag melding van DNA 2008 (Digital News Affaires) dat volgend jaar op 3 en 4 maart in Brussel zal plaatsvinden. Een interessante internationale conferentie over de kansen én de bedreigingen waar uitgevers en content providers mee geconfronteerd worden in een alsmaar sneller veranderende media-industrie. De line up van sprekers is imposant. Ruim vijftig topsprekers (o.a. New York Times, VRT, Deutsche Welle, CNN, Volkskrant, BBC, Google, VPRO, Joost, NRC, The Guardian, Die Zeit, Shipstead, VMMA, IFRA enz.) belichten succesverhalen uit de praktijk en geven hun kijk op ‘nieuwsconsumptie’ in de wellicht nabije toekomst.

Organisatie

Het evenement wordt georganiseerd door Useful Events, een gerenommeerd Brits evenementenbureau. Deutsche Welle uit Berlijn, The Rosenblum Institute in Brussel en de Media Academie Nederland wisten de initiatiefnemers te overtuigen om deze conferentie te organiseren in de hoofdstad van Europa: Brussel. Het evenement wordt verder ondersteund door een groot aantal partners waaronder MediaMarketing, PUB, Emmerce, Belga, European Journalism Centre, Ifra enz.

Doelgroep

DNA2008 is enerzijds bedoeld voor alle ‘beslissers’ in de media: hoofdredacteuren, journalisten, marketeers, directeuren, productmanagers en ceo’s maar is anderzijds minstens even interessant voor verantwoordelijken van universiteiten, hogescholen voor media, IT verantwoordelijken, bedrijfsleiders, mediawatchers, telecom operators, maar ook ambtenaren en politici. Inschrijven kan op de website van DNA2008.

Kritische macro kijk op relevante mediaontwikkelingen en aanverwante distributietechnologie.

Categorie
Tags

2 Reacties

    mgvandenbroek

    Ben ik de enige die het inschrijfgeld fors vind, of is dat normaal?


    1 december 2007 om 17:12
    venturo

    Matthijs,ja het is fors maar als ik het vergelijk met andere events en ik kijk naar de sprekers….


    1 december 2007 om 17:52

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!