
Met name door een hoge Google Pagerank en Technorati Authority en een hogere beoordeling (na lancering nieuwe site), heeft Dutch Cowboys de koppositie overgenomen in de Top 100 Marketing- en Communicatieblogs. Frankwatching (ondanks meer stemmen van gebruikers) en Molblog (ondanks hogere beoordeling) zijn daardoor beide één plaats gezakt.
De grootste stijgers deze maand zijn Visual Brand Experience (+82 posities), Zonneveld Marks (+52), RonaldvandenHoff.nl (+43), Andre Scholten (+36), Vint (+31), Blinkz (+29), MartijnHulst.nl (+29), One Day Company (+29), deInternetMarketeer (+21) en Café del Marketing (+17). Grootste dalers zijn Roodlicht (-31 posities), Webnoise, X-ite en Saku’s SEO Blog (allen -26 posities). Opmerkelijk dat onder de dalers veel SEO-blogs zitten. Toeval?
We hebben helaas afscheid moeten nemen van BlueAce dat is gestopt om in het Nederlands te bloggen. Gelukkig zijn ze niet helemaal verdwenen uit de blogosfeer, ze gaan verder op The Next Web weblog. Heren, succes met het veroveren van de web 2.0-wereld!