Nationale Contact Center Awards: Nutricia wint Customer Experience Award

23 april 2008, 22:25

Tijdens de gala-avond van de Nationale Contact Center Awards heeft Nutricia de Customer Experience Award gewonnen. De jury prees Nutricia voor haar klantgedrevenheid en de manier waarop dit is doorgevoerd in de organisatie. Tevens was de jury erg te spreken over de nauwe samenwerking tussen het contactcenter en de marketingafdeling.

De Kindertelefoon was de winnaar van de Innovation Award. De Kindertelefoon heeft o.a. door het inzetten van chat getoond te vernieuwen en mee te gaan in de wereld van de kinderen. De Telesales Team Tropy bracht in totaal Eur 253.392,- op voor Kinderpostzegels en werd gewonnen door Direct Dial. De overige winnaars:

HRM Award: Postbank

Starters Award: Getronics PinkRoccade

Sales Award: SNT

Partnership Award: Arvato en ABN AMRO

De 10e uitreiking van deze awards die door een vakjury werden toegekend werd bijgewoond door zo’n 900 mensen uit de contactcenterbranche.

De uitreiking van de NCCA vindt traditiegetrouw plaats tijdens de TCD.

Foto: de winnaars van alle uitgereikte awards.

{title}

Update: Het persbericht met de volledige uitslag staat op de site van de NCCA

Ludo Raedts
Founding Partner bij RIFF

Categorie
Tags

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!