M! Reporter officieel van start!
Sinds eind vorig jaar zijn we binnen Marketingfacts al actief met een voor sommigen nog onbekende spin-off: M! Reporter. Dit onderdeel stelt organisatoren van bijeenkomsten – waaronder congressen, lezingen, workshops en seminars – in staat om via één centraal aanspreekpunt exposure te genereren middels het Marketingfacts-platform. Zojuist is M! Reporter officieel gelanceerd door het toevoegen van een eigen tab op Marketingfacts.nl.
Voor de organisator die graag aandacht wil voor zijn congres of voor andere soorten bijeenkomsten is M! Reporter een one-stop-shop. Exposure kan onder andere door de inzet van advertorials (in de wekelijkse M! Nieuwsbrief of een voorbeschouwende posting), maar ook door een posting van een Marketingfacts-blogger, die op eigen verzoek dan wel die van de organisator, (live) een artikel over het betreffende event op Marketingfacts plaatst. Het staat de betrokken blogger hierbij overigens vrij te schrijven wat hij of zij wil, mits het maar relevant is voor de lezersgroep van Marketingfacts.
De uitingen van M! Reporter worden altijd op Marketingfacts.nl én Marketingfacts.nl/reporter gepubliceerd. Op laatstgenoemde staan alle M! Reporter-postings overzichtelijk bij elkaar.
Wil je meer weten over de diensten van M! Reporter en wat deze dienst voor jou en je bedrijf kan betekenen? Lees dan even verder via de Reporter-tab of neem contact op met reporter[at]marketingfacts.nl voor meer informatie.