Interactieve winkelruit bij MKB in Nederland
Stassen Hifi zocht een creatieve manier om hun klanten te informeren over hun verhuizing. Daarom besloot het bedrijf de etalage op de oude locatie aan de Vleesstraat in Venlo te veranderen in een groot touchscreen. Als voorbijgangers de interactieve etalage aanraken, krijgen ze informatie over de nieuwe locatie en over producten en aanbiedingen. Het is geplaatst door Touching Media die hiermee naar eigen zeggen de grootste interactieve etalage van Nederland heeft geplaatst.
Meer en meer zullen wij ons omgeven met beeldschermen. Wij bepalen die start van de conversatie, en het draait om onze vragen. Die worden steeds intuiitiever beantwoord, zo intuitief dat zelfs mijn oma ze zal kunnen bedienen. Dit scherm misschien nog net niet, maar de volgende generatie weer wel. Dan vragen we gewoon wat we willen. Dan verschijnt een kunstmatige medewerker, een brand agent, een chatbot zo je wilt, en hebben echt een dialoog. Dit is een stap in die richting. Ook in Nederland.
Meer en meer zal men ons de toekomst weten te voorspellen. De zieners bepalen de start van de conversatie, al draait het om onze vragen. Die worden steeds beter beantwoord, zo goed dat zelfs de ontwikkeling ten tijde van mijn kleinkinderen kan worden voorspeld.
Deze voorspeller lukt dat misschien nog net niet, maar de volgende generatie weer wel. Dan weten we gewoon nu al wat we dan willen. En bij twijfel verschijnt die expert, een voorspeller, een profeet zo je wilt, en al onze vragen zijn beantwoord. Dit is een stap in die richting. Ook in Nederland.
He Mark (geen URL, beetje jammer),
Vooralsnog komen alle voorspellingen nagenoeg precies uit. Maar je hoeft ze niet te lezen natuurlijk Je hoeft er nix mee te doen.
Maar leuk geschreven, dat wel 🙂 You’ve got talent!
-Erwin