ADV: Usability voor de B2C-markt

4 juli 2008, 04:00

Op 9 september aanstaande geeft Ronald Verschueren van NetMarketing Usability Experts de workshop Website Usability bij Media Plaza Utrecht. Deze workshop biedt moeilijk verkrijgbare ervaringsinformatie van succesvolle sites en specialistische informatie uit de usability onderzoekspraktijk, met voorbeeldcases van bedrijven als ANWB, ECI, LOI, Vedior, NS en Bouwfonds.

Verschueren was in de jaren ‘90 al actief met usability en heeft met zijn onderzoeksbureau een grote hoeveelheid kennis opgebouwd. “Een key succesfactor is kennis van het gedrag van uw doelgroep. Door het specifieke gedrag van uw doelgroep in uw soort online omgevingen te kennen, kunt u hier gericht op inspelen en conversies verhogen.”

In één middag de belangrijkste ervaringen uit onderzoek naar het gedrag van duizenden onderzoeksdeelnemers op een grote hoeveelheid commerciële conversiegerichte websites. Een compleet overzicht van de belangrijkste trends en ontwikkelingen anno 2008. Lees hier meer.

Categorie
Tags

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!