Emerce eDay: Pitchen voor Marketingfacts
Op eMerce eDay kwamen gisteren toonaangevende sprekers mooie, inspirerende verhalen vertellen. Van die sessie wordt altijd ruim verslag gedaan, maar wat zijn eigenlijk de verhalen van de standhouders die de hele dag hun toko staan te promoten? Geen tijd hebben om naar de sprekers te gaan kijken? Salesgesprekken voeren, zichzelf verkopen? Hierboven een impressie van alle nieuwe marketingbedrijven op Emerce eDay. De opdracht is simpel: pitch je bedrijf in maximaal een minuut op Marketingfacts, het liefst korter. Aan bod komen onder anderen: Rhinofly, Nedstat, PIM, Mangrove, Episerver en DAG. En oja: Adlantic (mijn eigen pitch).
Het strakke camera- en regiewerk alsmede de kekke eindmontage in bovenstaande videoreportage is van Matthijs van den Broek.
Leuke video geworden Marloes, moet je vaker doen, top!
Ja, Marloes. Leuk gedaan. Career move is in de aantocht, duidelijk verhaal. Maar journalisten, die zijn niet te vertrouwen 😉
Ontopic: Heel apart, we kwamen ook nog een of andere snoeshaan tegen die geen verhaal wilde vertellen voor de camera. Omdat hij er ‘geen zin in had’. Als ik zijn baas was, zou ik hem direct ontslaan. Ben de naam van het bedrijf even vergeten, stonden helemaal aan het eind van de gang, voor de trap naar de wc’s.
Leuke video geworden, leuk om veel mensen zo aan het woord te laten.
Leuk gedaan Matthijs en Marloes. Volgende keer zal ik proberen iets minder, euh, te euh, euhen ;-).
@Roel: Euh….. ja, haha. Ik heb nog wel wat geknipt en geplakt, hoor ;-). Boeit verder niet, gewoon leuk.
Overigens staat die Mashup nog live, dus laatste foto’s en tweets zijn nog terug te vinden: http://www.edaymashup.nl
Dit is leuk en moet vaker!
Gerelateerde artikelen
Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!
Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!