Nieuwe 10 Minuten podcast over barrières bij geïntegreerde campagnes

2 oktober 2008, 04:04

10 Minuten :: Innovation GraveyardMatt Nicholls van Grand Union in Engeland zei onlangs in de Campaign “the whole integration discussion is quite dull and boring, I don’t see our challange as integration. It’s to make clients successful”. En gelijk heeft hij. Toch hebben Dirk Johan en Jeroen de Bakker een 10 Minuten podcast gemaakt over barrières die het ontwikkelen van geïntegreerde campagnes tegenhouden. Pas als je bewust bent van deze belemmeringen, kan je aan een oplossing werken. Toch?

Deze podcast is een tweeluik met de volgende podcast “Brand Programming’ die volgende week live gaat. Hier gaan Dirk Johan en Jeroen de Bakker in op een strategische aanpak om geïntegreerd werk te ontwikkelen. Beluister de nieuwe 10 Minuten

hier

.

Belangrijk om te weten is dat de ‘10 Minuten :: Barrières bij geïntegreerde communicatie’-podcast is gemaakt als achtergrondinformatie van de presentatie ‘Integratie. Hoe werkt het in de praktijk’ die Jeroen de Bakker gehouden heeft op het ‘Digitaal Willen We Allemaal’-congres van 1 oktober jongstleden. Deze presentatie staat op Slideshare.

Eerdere uitzendingen van de 10 Minuten podcast zijn:

I am a brand lover and marketing pioneer, at the nexus of creativity, business transformation and technology. For 20 years, I advised top-tier European companies on branding, disruptive business planning, go-to-market, growth strategy, PR, e-commerce, technology and startup culture. I co-founded and managed several upstarts and actively contribute to the rise of startups as an angel investor in tomorrow's economy. My last job was managing director Product & Growth audio at Talpa Network. Currently I combine a my role as managing partner of audio agency Airborne with being a board advisor at several innovative and creative companies. I started my career in advertising and in 1997 I co-founded Qi, the most successful digital branding agency in the Netherlands at the time. After 7 years we sold the company and I became managing director and director strategy & innovation at TBWA\​ Amsterdam. In 2010 I launched Lab1111, a creative company that develops digital communication products. One of our innovative initiatives became a separate company funded by SHIFT Invest, an impact investment company initiated by Rabobank, the World Wide Fund for Nature, Delft University of Technology, Wageningen University & Research Centre and Menzis. Over the years I have received numerous awards for creativity, innovation and effectiveness for international clients. In 2013 and 2019 I was mentioned as one of the best marketeers in the Netherlands, while in 2010, I received a Coq d'Honneur award from the Society of Advertising for my continuous efforts in spreading the digital word.

Categorie
Tags

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!