Joris van Heukelom (Ilse Media) geeft rondleiding nieuwe pand en praat over beleid 2009

31 oktober 2008, 05:29

Een aantal weken geleden had ik een rondleiding door het nieuwe pand van Ilse Media. Joris van Heukelom, CEO van Ilse Media, praat over een kraak, zijn focus op video en de ontwikkeligen op gebied van advertentieverkoop. Kortom, 25 minuten een kijkje achter de schermen!

Trendwatcher & Presentator. Momenteel CEO van http://innovader.nl wat video platform http://yubby.com creerde en http://leafplan.nl the connected car.. Voorheen partner Interimic, Venture Partner, directeur mediaplaza.nl en oprichter http://cyco.com, een software bedrijf wat technisch document management maakt met 100 mensen.

Categorie
Tags

10 Reacties

    Hans Maarschalk

    Inderdaad heerlijk, de 2 uebernitwits bij elkaar. It’s time for a new bubble…


    31 oktober 2008 om 09:02
    mgvandenbroek

    Enig, dit: “De baas van de baas van de baas van de baas van de baas, heeft een baas en die heeft ook weer een baas. En zo kan je verder gaan. En dan kom je uit bij een of andere bank ofzo. Vanwege een of andere lening.”


    31 oktober 2008 om 09:37
    floris

    3 zinnen, 2 spelfouten… Je maakt het @vincenteverts ook niet erg moeilijk he…


    31 oktober 2008 om 09:50
    Michelle Mosterd

    Oei…

    Mijn leraar Interviewen zei altijd: “Als je niet kunt improviseren, schrijf het dan op!” En de docent Montage pleegde na een te lang item altijd te roepen: “Stop het in een telegram, dan heb je techniek!” U mag beide lesjes gratis hebben. Doe er uw voordeel mee.


    31 oktober 2008 om 12:55
    hemaworstje

    Ilse media , het laagste van het laagste, de adressenbestandencollector


    1 november 2008 om 03:45
    Robert

    Auw, wat een prusterwerk, na 5 minuten gestopt met kijken. Een gemiddelde homevideo ontstijgt dit niveau.

    Tip: verbeter drastisch of stoppen…


    1 november 2008 om 08:54
    Frank H

    Sorrie dat ik na twee minuten ben afgehaakt, is er soms per ongeluk een ongemonteerde versie gepubliceerd? Dit is gewoon niet om aan te zien zo slecht.


    1 november 2008 om 21:38
    Gilles de Smit

    Bijzonder oninteressant…


    2 november 2008 om 10:24

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!