Kijkcijferkanon Peter R. de Vries van start met Joran II
4 februari 2008 zaten we allemaal voor de buis gekluisterd om de onthullingen van Peter R. de Vries te horen over de kwestie Joran van der Sloot. Meer dan 7 miljoen kijkers, een bezoek aan Oprah Winfrey en een Emmy als resultaat. Maar geen oplossing.
A.s. zondag vertoont SBS deel 2 van de Natalee Holloway case en de vermeende rol van Joran in deze zaak als eerste aflevering in een nieuw seizoen. In de tussenliggende 8 maanden zouden er genoeg nieuwe feiten zich hebben aangediend om een uitzending te vullen.
Reden genoeg voor de blogosphere om de case Natalee/Joran weer nieuw leven in te blazen. Op Technorati en Blogpulse kun je een mooi overzicht bijhouden. Ik ben benieuwd wat Peter dit keer weer teweeg gaat brengen.
@matthijs: wil je weer cijfers van fok.nl pageviews? De linkjes naar Technorati en Blogpulse lijk mij meerzeggend.
Maar ik begrijp uit je reactie dat hij nu valt in de categorie waar jouw posting “laatste werkdag blauwe leeuw” ook in zit? 🙂
@Mark: Nee, deze valt wat mij betreft niet in de categorie waar de posting over de “laatste werkdag van de blauwe leeuw” volgens sommigen in zit. Dat kon ik nog verdedigen, en dat heb ik ook gedaan. Ging over merken (ING, Postbank), klanten in control en zelf met merken aan de slag, geen reactie vanuit de grote corporate (nog steeds niet dacht ik).
Dit is dus een nieuwe categorie 😉
@Mark: 😉 Ik krijg dat verhaal in de Sp!ts niet geopend: steeds een foutmelding, zo meteen nog even proberen.
Ik kwam toevallig een site tegen die gaat over joran2, joran2.nl.
Ben erg benieuwd wat Peter R de Vries zal brengen in zijn nieuwe aflevering.
Groetjes,
Druk
Ben benieuwd of het genoeg is om die van der Sloot achter tralies te krijgen, wordt een keer tijd!
Ik snap niet dat Peter R de Vries niet even wat langer heeft gewacht, als ik dat verhaal op telegraaf zo lees, is het weer het woord van Joran tegen die van Peter.
Deja Vu.
Wacht nou eens tot hij echt actie onderneemt.
Gerelateerde artikelen
Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!
Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!