TV makers en merken krijgen speciale positie in Hyves

TV makers en merken krijgen speciale positie in Hyves
, Innovader
@vincente

Yme Bosma vertelde deze week tijdens het jaarlijkse festival voor publieke omroepers NPOX dat Hyves nu 7,5 miljoen profielen heeft met 2,5 miljoen dagelijkse bezoekers die er gemiddeld 30-40 minuten rondbrengen. Veel fans starten nu een Hyve-groep rondom een TV programma zoals de Lama’s (350.000 leden) en steeds vaker beginnen de TV makers ook een Hyve-groep en vragen zich af hoe ze dit moeten aanpakken. Er komen voor merken en de producenten mogelijkheden om een voorkeurspositie in te nemen. Soort van oude domeinnamen strijd, maar dan op Hyves dus. Verder een verzameling interviews met Yvme over oa picnic, mobiel en een filmpjes over Hyves oprichters Koen Kam & Raymond Spanjar.


Geplaatst in

Delen



Er zijn 0 reacties op dit artikel

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.