ADV: Buyology-seminar met Martin Lindström

26 november 2008, 04:30

{title}Op 12 maart 2009 organiseert Focus Conferences samen met Trendbox en The Brandfuel Academy een uniek seminar met merkengoeroe Martin Lindström. Tijdens dit seminar neemt Lindström je mee op een boeiende reis door het brein van de hedendaagse consument. Hij combineert marketing en neurowetenschap en geeft een dieper inzicht in de dynamische, grotendeels onbewuste krachten die ten grondslag liggen aan onze besluitvorming.

De ontdekkingen uit zijn neuromarketingstudie breken alle marketingregels en markeren een totale omkering in het denken over merkenbouw. Het seminar zal je verrassen en inspireren en het zal je houding ten opzichte van adverteren, merkenbouw en consumentengedrag compleet veranderen. Brand Futurist en merkengoeroe Martin Lindström is één van ‘s werelds meest invloedrijke marketing- en merkexperts. Zijn nieuwste boek ‘Koop mij’ ontvang je als deelnemer gratis.

Als lezer van Marketingfacts ontvang je €100,- korting op dit seminar. Kijk voor meer informatie en inschrijven op www.focusconferences.nl.

Categorie
Tags

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!