Emerce Insight Travel: Pitchen voor Marketingfacts

17 december 2008, 07:30

Tijdens Emerce Insight Travel vorige week donderdag in de IJtoren in Amsterdam, gaven een zestal sprekers een vier minuten durende pitch over hun nieuwste, innovatieve reiswebsites. De jury, bestaande uit Jonas de Groot, Jorg Ruis en Bas Hof beoordeelde de startups en kwam (op basis van, ja, waarvan eigenlijk) tot de conclusie dat Youropi, het concept van John van Vroenhoven de winnaar was.

Wij gaven alle startups een tweede kans, door voor de camera van Marketingfacts een pitch van 1 minuut te geven. Kort maar krachtig, was het motto. Hieronder zie je de pitches van Fons Alders (Propperbox), Henk Jan Bijmolt (Traveldodo), Martijn van Erp (Vakantiegangers.nl), Marcel Beemsterboer (Veilingvandedag), John van Vroenhoven (Youropi) en Gino Goossens (TripEss).

Marloes Eshuis werkt als Communicatie- en Recruitmentmanager bij AdLantic Online Advertising, een Online Mediabureau dat reclamecampagnes op Internet verzorgt. Marloes is na haar studie Communicatie- en Informatiewetenschappen in Groningen naar Utrecht verhuisd en werkt sinds maart 2007 bij AdLantic.

Categorie
Tags

7 Reacties

    jdevalk

    Leuke videoMarloes, en het was leuk je te ontmoeten op Emerce Insight Travel!


    17 december 2008 om 08:07
    ggoossens

    @Marloes Tja, op basis waarvan eigenlijk ;-). Goed opgemerkt *lol* Het businessmodel zeker niet, want zoals de jury aangaf waren ze geen investeerders en dus niet belangrijk. Leuk je te hebben gesproken en nog bedankt!


    17 december 2008 om 10:47
    media

    Inderdaad leuke video Marloes; zoals eerder gezegd, dit zou je meer moeten doen!


    17 december 2008 om 14:17
    MarloesE

    @ allen: Dank jullie wel allemaal! Ik heb het in samenwerking met Matthijs van den Broek gemaakt, dus ook lof voor hem 🙂


    17 december 2008 om 14:51
    Rebecca Rijnders

    De criteria die de jury hanteerde heeft Jonas de Groot duidelijk vooraf genoemd. Dat waren er vier, ik meen originaliteit, mate van innovatie en het businessmodel. Ik weet het niet meer precies, maar ze waren er dus wel degelijk. 🙂


    18 december 2008 om 06:45

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!