Viral Friday: One Year in 40 Seconds

Viral Friday: One Year in 40 Seconds
Viral Friday is de wekelijkse rubriek op Marketingfacts in samenwerking met LaComunidad, waarin de beste virals van de afgelopen week worden belicht. Heb je een tip? Stuur 'm naar viralfriday@marketingfacts.nl.

De nummer 1 positie in de Viral Friday van deze week is voor Eirik Solheim uit Oslo met One Year in 40 Seconds. In 2005 maakte Eirik Solheim het hele jaar door foto's van de wereld buiten zijn raam. Het resultaat mocht er zijn en eind 2007 besloot hij het experiment te herhalen. Op plek 2, Heineken: Walk in Fridge. Heineken heeft een hilarische nieuwe commercial bedacht. De bierbrouwer laat zien hoe mannen hun walk-in-closet graag gevuld willen hebben. Robbie Madison's Amazing Record Jump maakt de top 3 deze week compleet. Freestyle motorcrosser Robbie Madison heeft op oudjaarsdag zijn grootste droom in vervulling laten gaan; het lukte hem met zijn motorfiets bovenop een replica van de Arc De Triomph te springen!

Benieuwd naar de complete top 5 van deze week? Kijk dan snel verder!


Delen



Er zijn 0 reacties op dit artikel

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.