ADV: Marketingfacts Cursus Online Klantervaringen 24 februari 2009
Hoe gebruik je online klantervaringen in e-business?
Online klantervaringen (customer reviews) zijn de digitale vorm van mond-tot-mond reclame. Ze worden steeds belangrijker op het Internet.
Uit onderzoek van WUA blijkt dat maar liefst 60 procent van de ondervraagden (1457) online klantervaringen mee laat wegen in de aankoopbeslissing (april 2008). Een site als Amazon heeft een zeer actief review beleid waar duizenden mensen per dag reviews lezen en schrijven.
De Marketingfacts Cursus Online Klantervaringen gaat dieper in op de vragen:
– Hoe zorg ik voor meer conversie door online klantervaringen
– Hoe zorg ik voor hogere posities in Google door online klantervaringen
– Wat kan digitale mond tot mond reclame betekenen voor mijn klanten, mijn bedrijf en potentiële klanten
– Op welke wijze kan ik online klantervaringen het beste plaatsen en waarom
– Hoe voorkom ik fraude met online klantervaringen
– Hoe creëer ik het meeste vertrouwen in mijn online klantervaringen
– Hoe zorg ik ervoor dat online klantervaringen toepasbaar zijn voor de bezoekers