Innovatieweken bij Idealize met deze week: materiaal innovatie

10 februari 2009, 08:25

Deze week staat Idealize in het teken van materiaal innovatie. De hele week plaatsen zij postings, interviews en trends op het gebied en het gebruik van materialen. Oprichtster van Materia.nl Els Zijlstra gaat in een interview met Idealize in op de ontwikkelingen in materiaal zoals cradle to cradle en biomicricy.

Idealize zal op deze manier vaker (1 keer per maand) met een speciaal thema komen. Gedurende een week zal de site berichten over een speciaal gekozen thema. Daarnaast zal de uitstraling van de site aangepast worden aan dit thema. De thema’s linken sterk aan technologie, milieu, design, marketing en innovatie. Specials over online advertising, 3D printing en health 2.0 staan op de planning.

Idealize.nl ambieert een brede inspiratiebron te zijn voor mensen die het in hun werk en vrije tijd van hun verbeelding en denkkracht moeten hebben: de creatieve klasse. Zij brengen daarbij vernieuwers bij elkaar vanuit meerdere interessegebieden: design, media, technologie, wetenschap, cultuur en lifestyle. Tevens hebben zij exclusieve video-interviews zoals met Herwin van den Berg (marketingdirecteur Heineken) waar Matthijs van den Broek al eerder over schreef.

Naast al deze content is de Thinkstyle een belangrijk element van het platform. Bezoekers van de site kunnen een profiel (‘thinkstyle’) aanmaken en daarin artikelen verzamelen of zelf uploaden. Een thinkstyle kan fungeren als portfolio van eigen werk of proeftuin voor nieuwe ideeën.

Dit artikel verscheen tevens op Ayman || digital marketing | business concepts

Ayman is digitaal Strateeg die betekenisvolle digitale verbindingen tussen bedrijven en klanten creëert. Ayman helpt bedrijven om meer waarde voor klanten te creëren met digitale middelen, de relatie met klanten te verstevigen en nieuwe inzichten op te doen. Als digitaal strateeg zet hij digitale (en sociale) media om in digitale waarde, digitale ervaringen en sociale business. In opdracht voor kleine en grote organisaties ontwikkelt Ayman digitale concepten, geeft advies en trainingen op het op het snijvlak van marketing & communicatie en internet & nieuwe media. Daarnaast heeft hij een aantal eigen initiatieven opgericht, zoals de Nederlandse Social Media Academie (NSMA).

Categorie
Tags

2 Reacties

    Raimo

    Spelfout biomicricy=biomimicry

    Is ook een lastig woord.. 😉


    10 februari 2009 om 20:50

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!