David Edery (Microsoft) over online games en business

David Edery (Microsoft) over online games en business


In zijn boek ‘Changing the Game’ heeft David Edery een mooi overzicht opgeschreven van de stand van zaken in gaming. Edery koppelt zeer nadrukkelijk advertentiemodellen aan gaming; er is veel, heel veel mogelijk. En het werkt; display advertising rondom games heeft bijvoorbeeld een vrij hoge CTR. In bovenstaand interview praat Edery (zwaar jetlagged) over de toekomst van geld verdienen met games (hij gelooft erg in advergames). Dit voorbeeld, Jewel Diver, van Allstate Insurance gaf Edery ook in zijn keynote op Brands and Games, gisteren in Utrecht.


Geplaatst in

Delen



Er zijn 0 reacties op dit artikel

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.