Adrime en eBuddy gaan samenwerken

26 maart 2009, 05:34

Adrime heeft een exclusieve overeenkomst getekend met online messenger eBuddy. Adrime gaat nieuwe rich media advertentieformaten ontwikkelen voor de platform van eBuddy. Dat meldt Adrime in een persbericht. David de Jong, directeur Adrime is blij: ‘Miljoenen mensen gebruiken eBuddy dagelijks om online te chatten via het web of de mobiele telefoon. Een geweldig podium voor Adrime om te laten zien wat er allemaal mogelijk is met rich media.”

Rogier van den Heuvel, vice president world wide sales van eBuddy is ook blij met de overeenkomst: “Interactive advertising is een belangrijk onderdeel van ons business model. Wij willen onze gebruikers impactvolle, maar ook relevante en interactieve advertenties tonen die het gebruik van onze diensten niet beperken, maar juist verrijken. We gaan nu samen met Adrime de interactive advertising mogelijkheden van onze verschillende platforms verder vergroten. Daarmee wordt het voor adverteerders nog interessanter om campagnes te ontwikkelen gericht op onze gebruikers.”

Van april 2007 tot juni 2011 was ik freelance editor/ communitymanager / hoofdredacteur bij Marketingfacts. Tussendoor werkte ik bij Insites Consulting, IDG Nederland, Saatchi&Saatchi;/Leo Burnett (voor Samsung) en voor onderzoeksbureau WUA. Vanaf 1 november 2021 vorm ik samen met Luuk Ros de hoofdredactie van Marketingfacts.

Categorie
Tags

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!