Viral Friday: Super Chameleon
Viral Friday is de wekelijkse rubriek op Marketingfacts in samenwerking met LaComunidad, waarin de beste virals van de afgelopen week worden belicht. Heb je een tip? Stuur ‘m naar {encode=”viralfriday@marketingfacts.nl” title=”viralfriday@marketingfacts.nl”}.
De nummer 1 positie in de Viral Friday van deze week is voor Ray-Ban met Super Chameleon. Zonnebrillenmerk Ray-Ban scoort na “Guy catches glasses with face”, “Cow Gives Birth To A Dude” en “Bobbing for Glasses” opnieuw een virale hit! Op plek 2, Creme That Egg!. Voor de “Cadbury Creme Egg Gooeys Film Festival” bouwde de 23-jarige Joseph Herscher zes maanden aan zijn Rube Goldberg machine. Metallica Risky Business Coaches maakt de top 3 deze week compleet. Na Heidi Klum, maken nu ook de vier Metallica bandleden hun opwachting in een Guitar Hero spotje.
Benieuwd naar de complete top 5 van deze week? Kijk dan snel verder! Nostalgisch gevoel? Bekijk deze week in 2007 en/of 2008.