Sales Flabber.nl naar Adfactor

8 april 2009, 07:43

{title}Een van de grootste weblogs van Nederland, Flabber.nl (103.643 leden), heeft zijn advertentieverkoop per 1 april bij Adfactor ondergebracht (zie: Adfactor). De samenwerking met WebAds is daarmee van de baan. Naast Flabber.nl zijn ook Endandit.nl (nieuws) en Pinkbullets.nl (vrouw) in het portfolio van Adfactor opgenomen. Gert-Jan Lasterie, directeur Flabber.nl: “Wij zien een zeer vruchtbare samenwerking tegemoet, gezien de creatieve advertentiemogelijkheden op ons weblog en de ervaring van Adfactor”.

Volgens STIR is de doelgroep van Flabber te omschrijven als: hoogopgeleide mannen in de leeftijdsklasse 20-34 jaar. Dit is voor onder andere filmdistributeurs, game publishers, sportmerken en telecom aanbieders een interessante doelgroep om te bereiken.

Bram Fasseur
Product Leader bij Fast Forward Thinking

Categorie
Tags

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!