Interview Tim Heineke (Twones): Nú in public beta

21 april 2009, 05:26

Track. Store. Socialize. Discover. In een paar Engelse steekwoorden is dat startup Twones, een van de vele online muziekdiensten. Twones is al een tijdje in private beta, zie: ‘Twones als nieuwe platenkast van het digitale tijdperk’. Twones moet een partner zijn tussen alle partijen die online muziek aanbieden, géén concurrent.

Alfa. Beta. Public Alfa. Private beta. Bla. Tim Heineke legt in bovenstaande video (opgenomen op #TNW) nog eens uit hoe de dienst in elkaar zit, hoe het met de funding gaat (Twones is weer 12 maanden safe). En, nog leuker: meer mensen kunnen nu meetesten. De invitecode is: launch09. In juli hoopt Twones open te gaan voor het grote publiek.

Van april 2007 tot juni 2011 was ik freelance editor/ communitymanager / hoofdredacteur bij Marketingfacts. Tussendoor werkte ik bij Insites Consulting, IDG Nederland, Saatchi&Saatchi;/Leo Burnett (voor Samsung) en voor onderzoeksbureau WUA. Vanaf 1 november 2021 vorm ik samen met Luuk Ros de hoofdredactie van Marketingfacts.

Categorie
Tags

3 Reacties

    onlinemarketeerTV

    Mooi verhaal en vooral duidelijk. Als je de oprichters van Mojo tot je investeerders kunt rekenen, dan doe je het goed. 30.000 Users in juli oogt erg ambitieus, maar daar ben je een start-up voor 😉 Wellicht een leuke link en merge voor Sellaband.com?


    21 april 2009 om 09:31
    RubZie

    Je interview skills gaan lekker Matthijs, cool! En hoera: Tim kijkt niet in de camera 😉


    24 april 2009 om 14:38

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!