SparkCast: Interview met Erwin van Lun
Voor de Energize SparkCast sprak ik met Erwin van Lun, auteur van het boek Van Massamerk naar Mensmerk. Van Lun is analist, futurist, trendwatcher, spreker én blogger (o.a. hier op Marketingfacts, zie afscheidsposting) in één.
Hij zit boven op de media- en marketingontwikkelingen en vertaalt deze naar lange termijn trends. Van Lun staat aan de vooravond van zijn emigratie naar Australie om daar als online missionaris merken te overtuigen van de kracht van interactieve marketing. In het interview gaat Erwin uitgebreid in op het kennisniveau van de Aussies, branding, conversational marketing, het veranderende gedrag van mensen in de maatschappij, en de integratie van technologie in ontwikkelingslanden. Ook krijgen traditionele reclamebureaus “communicatieles” van Van Lun. Beluister of download het interview HIER (mp3).
It also makes me wonder how many more ways to teach there are out there that I haven’t yet dreocveisd that would make that cup of herbal tea even more inviting. I’ll start keeping my eyes and ears open.