Telfort biedt via weblog kijkje achter schermen serviceteam

13 mei 2009, 20:06

Telfort biedt via weblog kijkje achter schermen serviceteamOp 6 april was Telfort te gast in het programma Tros Radar. Tijdens de eerste maanden van dit jaar ontving het programma rond de 400 klachten over Telfort. Naar aanleiding hiervan plaatste het consumentenprogramma begin maart een oproep voor ontevreden Telfort-klanten op haar website. Dit leidde tot een extra 1.200 klachten. In totaal werden 53 Telfort-klanten door het programma uitgenodigd om tijdens de uitzending hun vragen aan Telfort kenbaar te maken.

Naar aanleiding hiervan heeft Telfort een speciaal team opgericht die alle klachten zo snel mogelijk wegwerkt. Dit team bestaat uit 20 medewerkers die zich -letterlijk- dag en nacht bezighouden om alle problemen te tackelen aldus Telfort. Eind april lanceerde Telfort het Telfort Service Team-blog en de daaraan gekoppelde Twitterfeed (nog geen berichten) waarmee je hun vorderingen kunt volgen. Prima initiatief waarmee we een kijkje krijgen achter de schermen van het serviceteam.

Marco Derksen
Partner bij Upstream

Oprichter/partner Upstream, Marketingfacts, Arnhem Direct, SportNext, TravelNext, RvT VPRO, Bestuur Luxor Live, social business, onderwijs, fotografie en vader!

Categorie
Tags

4 Reacties

    Shark

    Ze zijn echt vooruit gegaan.

    Ik had ook een klacht bij tros neergelegd. Ik werd persoonlijk terug gebeld door telfort, probleem was opgelost.

    Een week later werd er aan de deur gebeld! Een bloementje voor het ongemak!

    En niet een kleintje ook…

    Ik ben weer zeer tevreden over telfort!!


    14 mei 2009 om 05:54
    Richard Lagrand

    ..en ik zie dat het management van Telfort ook meeluistert !


    14 mei 2009 om 13:09
    Remco de Vries

    Ja, zeker een goede ontwikkeling. Telfort houdt zich hier steeds meer mee bezig, en zal dit in de toekomst nog meer gaan finetunen verwacht ik.


    14 mei 2009 om 14:57
    telfort sim only

    Goede ontwikkeling van telfort hoor. Ik denk dat ze het meeste problemen hebben met abonnementen als mobiel internet. Dat staat allemaal nog een beetje in de kinderschoenen.


    16 mei 2009 om 07:49

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!