Leren van Dell: 3 miljoen omzet via Twitter

15 juni 2009, 04:41

{title}

Interessant: ‘Dell stuwt verkopen door Twitter’. Dell zegt de afgelopen twee jaar 3 miljoen euro te hebben omgezet via Twitter, met name via aanbiedingen. De account op Twitter volgt 23 accounts en heeft 643.309 followers.

Uiteraard is het maar de vraag hoeveel er was omgezet zónder deze Twitter-account: het is vast mogelijk om via andere manieren de aanbiedingen van Dell tot je te nemen. Maar, schrijft Nu.nl, de helft van alle aanbiedingen die via de Dell-account lopen is alleen via Twitter te verkrijgen.

Van april 2007 tot juni 2011 was ik freelance editor/ communitymanager / hoofdredacteur bij Marketingfacts. Tussendoor werkte ik bij Insites Consulting, IDG Nederland, Saatchi&Saatchi;/Leo Burnett (voor Samsung) en voor onderzoeksbureau WUA. Vanaf 1 november 2021 vorm ik samen met Luuk Ros de hoofdredactie van Marketingfacts.

Categorie
Tags

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!