Stephan Fellinger interviewt Jeroen de Bakker (winnaar Lion)

29 juni 2009, 05:45

De Nationale Marketingdag 2009 was met 2600 bezoekers een succes te noemen. Op 25 juni 2009 was het een komen-en-gaan van topsprekers zowel voor als ín het publiek. In een straal van 100 meter vonden we in het businesscenter in Nieuwegein een scala aan sprekers, moderators en dito workshops. In een van de zalen verving Stephan Fellinger de prijswinnende reclameman Jeroen de Bakker als moderator. De Bakker was de kersverse winnaar van een Cannes Lion voor onder andere Zonnerader.nl van Wieckse. Fellinger trof De Bakker in de business lounge. “Hoe voel je je Jeroen?”

Patrick Petersen
Senior Online Marketeer en transitie, multi-trainer, auteur, spreker bij AtMost(TV) en @Onlinemarketeer

Vreemde eend Adriaan Patrick Petersen RDM MA MSc is een ervaren ondernemer, internationaal spreker en trainer-docent (Nyenrode Business University, Beeckestijn Business School en EURib) die het nuchtere ‘lachen en leren’ combineert in een focus op pragmatische inspiratie. Senior online strateeg, crossmediaal transitie marketeer, contentmarketeer, internetondernemer, internationaal spreker en auteur. Hij studeerde af op divers eigen (content-) marketingmodellen die hij voor tal van internationale organisaties, zoals Heijmans, Hästens, Somfy smart home, Trendhopper holding, T-Mobile Nederland, AtMostTV, TU Delft, IKEA Nederland, MTV Europe en Coolcat, succesvol in de praktijk bracht. Petersen voltooide recentelijk masterstudies aan de London School of Business and Finance en de Geneva Business School, die hem brachten tot de integratiemodellen van doel-gerichte digitale engagement, de inzet van augmented en virtual reality en de moderne contentstrategie. Deze inzichten hebben hem tevens tot bestseller auteur gemaakt. Hij deelt graag zijn inzichten op gebied van groeien en innoveren van de marketingmix van de toekomst. Petersen is door Bureau Meltwater getipt als nummer 1 contentmarketeer en top 10 marketinginfluencer. De excentrieke Petersen komt uit een ondernemers- en acteursfamilie en is een ver verleden actief geweest als acteur in onder andere Flodder, ZwartBoek en Jackie Chan’s Who am I.

Categorie
Tags

7 Reacties

    marco

    Is Bakker de bedenker van de campagne??? Vreemd.


    29 juni 2009 om 06:10
    mgvandenbroek

    @Marco: Hij is van verantwoordelijk bureau.


    29 juni 2009 om 06:11
    luuk.ros

    haha, Toch een gevoel alsof Barend Van Dorp interviewt, Koot Bie, of Matthijs Yuri.

    Neemt niet weg dat we heel bij waren met Fellinger & Bakker als duo-moderators


    29 juni 2009 om 06:46
    mgvandenbroek

    @Luuk Ros: Ik vind het wel mooie televisie. Jij vindt het teveel ons-kent-ons?


    29 juni 2009 om 06:52
    luuk.ros

    @ matthijs, Geheel mee eens. Heb er ook geen probleem mee. Iedereen kent iedereen, maar dit is zo’n geramd duo.


    29 juni 2009 om 07:02
    Stephan Fellinger

    @Luuk Ros: grappig dat je dat zegt, want Jeroen en ik hebben in het verleden zelden als duo opgetreden of geopereerd, maar het is zo goed bevallen dat je vast nog meer van ons gaat horen :-). Wordt vervolgd zullen we maar zeggen.

    @Matthijs: herkende je het jasje?


    30 juni 2009 om 18:33
    ronaldtervoert

    @stephan: er schuilt een topinterviewer in je 😉 Leuk item.


    2 juli 2009 om 05:22

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!