Het lekte al op DC, en Vodafone wilde er gisteren niet teveel over kwijt. Bovenstaande commercial van Vodafone draagt de nieuwe pay-off “Power to You” in zich. Belangrijker is het gebruik van lelijke dieren die onverstaanbare geluiden produceren. They schijnt verantwoordelijk te zijn voor de creatie. “Life is too short to search for Wifi.” Dat vind ik wél mooi gevonden.
Uit de mail van de persafdeling: “Wat we je alvast kunnen vertellen, is dat Vodafone met de campagne wil laten zien dat de klant bij ons centraal staat. En dat Vodafone de klant op een snelle, simpele en betrouwbare manier de power wil geven die hij nodig heeft om zijn doelen te bereiken en kansen te grijpen (vandaar: ‘Power to You’). De stemmen van de characters en de voice overs zijn overigens niet van Plien of Bianca, maar van (andere) acteurs.”
De campagne start vandaag, ergens vandaag volgt ook uitleg over de “characters”. Ik kan bijna niet wachten. Hieronder de tweede “uitgelekte” commercial van Vodafone. “Life is too short for hasty calls”. Die snap ik iets minder goed: