Peter R. de Vries opent dossier Marketingfacts
Met grote verbijstering hebben we vanochtend een bijzonder verontrustend telefoontje ontvangen van Peter R. de Vries. Onze communitymanager Matthijs van den Broek blijkt (ondanks de vele waarschuwingen van Marco en mij) usb-sticks, flip videocamrecorders, laptops en meer van dat soort devices met gevoelige informatie, veelvuldig kwijt te raken of te laten slingeren op events als Picnic09.
Onze hele strategie met betrekking tot de overname van Emerce, Vnu en Sanoma is nu in handen gekomen van Peter R. de Vries inclusief onze expansiestrategie naar België en de plannen tot het starten van de lokale omroep Arnhem-direct.
Een roetzwart blad in de geschiedenis van Upstream Publishing. Marco Derksen beraamt zich momenteel op ‘passende’ maatregelen, whatever that may be.
In overleg met onze juridisch adviseurs proberen we de uitzending vanavond bij SBS6 via een kort geding nog te voorkomen, maar bijgaande preview van de uitzending is reeds verspreid naar de media en laat bijzonder weinig te raden over…
Het waren mooie jaren, maar vrees nu toch het ergste voor het Arnhemse imperium.
Grappig, maar wel een beetje een kopie van het idee van de online privacy campagne op Hyves?
lol hehe!
@Lauryan Feijen: Nee, joh. Dit filmpje ziet veeeeeel beter in elkaar 😉 😉
😉
Netjes! Goed gemaakt, maar al bij de tweet van Marco voelde ik nattigheid.. Het woordje Hoax zoemt voortdurend om jullie hoofd, dus de lol is er vrij snel af. Desalniettemin een goede viral. Mijn complimenten!
@Lauryan: We hebben de viral al in maart geschoten en lag dus al even op de plank. We moesten wel even slikken toen de viral mbt privacy langs kwam. 😉 Afwachten hoe deze het onder de zakelijke markt (doelgroep) doet!
@Sien: merci!
Open deur, maar leuke poging 🙂
Erg flauw en ik wil dit dan ook nomineren voor de creatieve dood doenner van het jaar.
@Mezelf
wel goed typen!
Al vaker gezien de afgelopen dagen. Wel leuk 😉
De mailing is naar een klein deel van onze abonnees gestuurd. Inmiddels al een advocaat en de politie aan de telefoon gehad. De mailing heeft dus wel impact
Leuk gedaan
Emerce kopen? Inmiddels onbetaalbaar-;)
Leuke! Wat je er verder ook van vindt, de post maakt toch dat je doorklikt vanuit je reader en ook het filmpje bekijkt. Ik kende Breeler nog niet en nu wel. Volgens mij gebeurt er dan precies wat de makers beogen.
Duimen omhoog dus 🙂
Volgens mij is de tell-a-friend functie niet geheel opta-proof ; )
’t Ligt er zo dik bovenop dat ik niet eens meer klik op ‘Benieuwd naar deze bijzondere conclusies”.
Zonde van de (productie)kosten. 🙁
Hoe komt het dat de reactie van Karel niet zichtbaar is? Bugje in de toon-reacties-bij-deze-post software?
@Fred Zelders: de reactie van Karel is een leeg comment. Kan niet achterhalen of er iets mis is gegaan.
@Karel: Je comment is geheel leeg. Maar we zijn wel benieuwd wat je willen zeggen. Hoor het graag.
@Erik/Fred: Daar ging even wat mis. Reactie is verwijderd omdat ie zwaar offtopic was. Peter R bashen mag. Elders.
@Matthijs Ik begrijp ‘m. Thanks voor de feedback.
@Fred: Mooi, sorry voor onduidelijkheid
Gewoon gaaf! Je blijft kijken, het verhaal volgen en klikt door. Dus.. hij werkt! Goed werk De Vries!
@Informant Gaat hier een beerput open?
Just cause it’s simple doesn’t mean it’s not super hellpuf.
Gerelateerde artikelen
Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!
Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!