10 Minuten podcast :: Brand Utilities

10 Minuten podcast :: Brand Utilities

10 Minuten :: Innovation GraveyardIn deze nieuwe 10 minuten podcast hebben Dirk Johan Klanker en ik Ingmar de Lange -hoofd marketing Hyves- als gast. Het onderwerp is Brand Utilities. Klik hier om de nieuwe 10 Minuten te beluisteren.

Dirk Johan stelt aan de hand van een artikel dat Ingmar en ik recent publiceerden in Adformatie kritische vragen. Zoals: ‘Zijn Brand Utilities niet gewoon brand extentions?’ En: ‘Hoe verhoudt de functionele kant van een merk zich tot de merkwaarden?’ Verder: ‘Is reklame maken over Brand Utilities niet een beetje vreemd?’, ‘Gaat het om relevatie of eigenlijk veel meer om entertainment?’ en ‘Is relevantie belangrijk of moeten merken gewoon betekenisvol zijn…?’.

Onderwerpen die verder aan de orde komen zijn de Human Race van Nike, dat merken moeten inspireren, faciliteren en activeren, verschillende manieren om media in te zetten (paid, earned & owned) en reclamewerkingsmodellen van Giep Fransen.

Eerdere uitzendingen van de 10 Minuten podcast zijn:

 


Geplaatst in

Delen

0
0


Er zijn 0 reacties op dit artikel

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.