ADV: ‘Welcome to my world’

3 februari 2010, 06:00

Deuren die tot voor kort gesloten waren, worden geopend! Merken bieden consumenten meer en meer toegang tot hun gaarkeukens, met als doel de consument hun merk/product te laten beleven. Door de inzet van experience marketing spelen merken in op de symbolische waarden en zo de ontvanger op een persoonlijke en memorabele manier te betrekken bij hun product of merk. Nog nooit heeft de klant zo centraal gestaan en is alles om hem heen afgestemd op zijn individuele wensen en behoeften. Tijdens het 21ste MARUG Marketing Conference op 25 maart wordt duidelijk hoe experience marketing toegepast wordt in verschillende disciplines en hoe deze zo optimaal mogelijk geïntegreerd kan worden. Om de experience compleet te maken, neem je deel aan experience-sessies en kun je kiezen uit seminars verzorgd door EarlyBridge en FreshForward i.s.m. het NIMA.

Kortom, dit is een beleving die jij niet mag missen! Bekijk het dagprogramma en sprekers en schrijf je snel in op www.marugconference.nl en beleef deze dag vol experiences voor de speciale Marketingfacts-prijs voor maar €149 (100 euro korting)! Vermeld s.v.p. ‘Marketingfacts’ bij inschrijving.

Categorie
Tags

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!