IconicBranding: Top CMO’s (Rabobank, ING, Randstad) over merkwaarde

13 februari 2010, 09:31

Synergie (mijn bedrijf) heeft in samenwerking met MoodMedia IconicBranding gelanceerd, een serie programma’s waarin top-CMO’s in gesprek gaan over de kracht en de rol van merken. IconicBranding is ontwikkeld om de discussie over we rol en de waarde van merken te stimuleren. Het idee voor IconicBranding ontstond eind 2008, bij het begin van de economische crisis. Synergie verwacht en vindt dat hierin een kans gevonden kan worden de rol en waarde van het merk tegen het licht te houden en opnieuw te definiëren. Dát uitgangspunt is vastgelegd in de nul-aflevering van IconicBranding. In de eerste officiële aflevering gaan Janneke Zuidhof en ondergetekende in gesprek met CMO’s van ING, Rabobank en Randstad en met Evert Dorhout Mees van Constantinople over de waarde van merken. Hieronder de video:

Bekijk hier de website van MoodMedia.

Joris van Zoelen
Co-Founder, Managing Partner, Identiteitsstrateeg bij Synergie | identiteits- en merkstrategie

Co-founder van Synergie in 1995. Synergie is een strategisch adviesbureau dat organisaties helpt een merk te worden en blijven. Wij ontwikkelen marktstrategieën vanuit organisatie en ondersteunen bij het doorleven. Identiteit is altijd ons uitgangspunt omdat organisaties met gedeelde ambities hun categorie verslaan. Het bureau maakt onderdeel uit van Central Park - Group for Growth. Joris is mede-oprichter van Central Park, waarvan ook Mantion - bureau voor ondernemingsstrategie en -cultuur, Brand Republic (reclamebureau in Utrecht en Alkmaar) en Pure Activatie onderdeel zijn. In zijn vrije tijd is hij actief met De Nederlandse Wijnwinkel: de eerste online winkel met alleen Nederlandse wijnen. Voormalig voorzitter van Pragma en Nima Communicatie. Voorzitter van het MEC, voorzitter van Creative Connection en juryvoorzitter van CCB. Spreker en publicist, onder andere voor MEC in 10 Minuten op MarketingFacts en MarketingTribune.

Categorie
Tags

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!