Epsilon en DQ&A sluiten strategisch partnership

17 februari 2010, 06:46

Epsilon International, aanbieder van e-mail marketingdiensten (VS) en DQ&A zijn een strategisch partnership aangegaan. De samenwerkingsovereenkomst is eerder dit jaar ondertekend en bestrijkt de Nederlandse markt. Dat werd vanmorgen via een persbericht bekend gemaakt. Het is de bedoeling dat DQ&A uitgebreide consultancydiensten gaat aanbieden en leverancier wordt van zowel eigen klantoplossingen als van de ‘DREAM’-technologie, de webbased e-mail-marketingtechnologie van Epsilon. “We zijn erg blij met DQ&A als strategisch partner in Nederland. Hiermee versterken we onze positie op de Europese markt. Niet alleen heeft onze nieuwe distributeur zeer goede contacten, ook genieten ze een uitstekende reputatie binnen de sector, zegt Swen Krups, Country Director bij Epsilon International.

“Gezien onze gezamenlijke deskundigheid, samenwerking en klantbenadering vormen DQ&A en Epsilon International een ideale combinatie. Dit partnerschap is niet alleen van toegevoegde waarde voor onze klanten, maar zal ook onze posities verstevigen als leiders in digital campaign management in Nederland”, zegt Marco Dohmen, CCO van DQ&A in het persbericht. Tijdens IAB Interact 09 interviewde Henk Jan Winkeldermaat mede-oprichter van DQ&A Heleen van Oord over haar verwachtingen voor 2010:

Epsilon publiceerde in september 2009 onderstaand onderzoek: “Global Consumer Email Study 2009”. Belangrijkste uitkomst: veiligheidsissues, het alomtegenwoordige spam en toenemend gebruik van mobile dwingen marketeers na te denken over andere delivery platforms en op zoek te gaan naar creatieve manieren om e-mail te integreren in multichannel campagnes.

Van april 2007 tot juni 2011 was ik freelance editor/ communitymanager / hoofdredacteur bij Marketingfacts. Tussendoor werkte ik bij Insites Consulting, IDG Nederland, Saatchi&Saatchi;/Leo Burnett (voor Samsung) en voor onderzoeksbureau WUA. Vanaf 1 november 2021 vorm ik samen met Luuk Ros de hoofdredactie van Marketingfacts.

Categorie
Tags

1 Reactie

    Phileas

    felicitaties aan Heleen en team, veel succes!


    17 februari 2010 om 14:22

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!