ADV: The Case 2010, de werkelijkheid van online marketing

30 mei 2010, 03:15

Op dinsdag 15 juni organiseert NIMA het online marketingcongres The Case 2010. Dit congres staat geheel in het teken van de werkelijkheid van online marketing. Wat levert het op en wat zijn de knelpunten? Geen theoretische verhalen van trendwatchers of reclamebureaus maar meer dan 25 echte verhalen over hoe online marketing in de praktijk georganiseerd wordt. Interactie staat deze dag hoog op de agenda; online marketeers van onder andere Beiersdorf, KLM, ID&T, Hi!, OHRA, PON, Microsoft en Van der Valk gaan met je in gesprek over hun succesverhalen en tegenslagen. Je krijgt insights over de meest actuele onderwerpen als social media en mobile marketing, maar ook over e-commerce en loyalty. Registreer je snel om zeker te zijn van deelname! Kijk op www.nimacongres.nl voor alle informatie.

Lezers van Marketingfacts krijgen 20% korting op de reguliere toegangsprijs van 590 euro. Vermeld bij je inschrijving de code MF20 in het veld bijzonderheden.

Categorie
Tags

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!