Nike’s write the future extended: Write your headline

Nike’s write the future extended: Write your headline

Als je campagne zó succesvol is dat ie in 35 dagen 16,756,223 keer bekeken wordt, dan smaakt dat naar meer. Wieden+Kennedy, het Amsterdamse bureau dat samen met Nike tekende voor de ‘Write the Future’ campagne, komt nu met ‘Write your Headline’. Niet op een of andere site, maar op een LED-scherm van dertig verdiepingen hoog kun je via Facebook, QQ (China), Mxit (SA) en Twitter (#NikeFuture) je headline achterlaten. Het is de tweede forse plaagstoot naar officiële wk-sponsor Adidas:

Hoe werkt het?

Uit het persbericht dat vannacht is verstuurd:

“The ambitious interactive installation allows fans to submit personal messages to inspire their favorite players, and then see their headline transformed into a huge player animation that will tower over the city of Johannesburg. Fans can submit a 57-character personal message through Facebook.com/nikefootball, Twitter, Mxit (South Africa) and QQ (China) to over 50 of Nike’s athletes from around the world. Up to 100 headlines are then selected each night and transformed into digital player animations that are projected across Johannesburg. When a fan’s message is used, they receive a personalized notification showing them a picture of the headline and the animation created from it.”

Interactieve, digitale communicatie van online naar een LED-scherm van 44 hoog en 42 meter breed met 207,520 afzonderlijike LED’s.Heel benieuwd of NIke op deze manier andermaal de fans in beweging krijgt!


Geplaatst in

Delen

0
0


Er zijn 0 reacties op dit artikel

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.